استایلی کلاسیک و شیک برای زنان جذاب

یکی از طرح هایی که هیچگاه از مد نمی افتد، طرح چهارخونه است. این طرح به خصوص در فصل پاییز بیشتر مورد توجه طراحان مد و فشن قرار می گیرد. اما از آنجا که این طرحی، طرحی شلوغ است، ست کردن آن با دیگر لباس ها نیز کار ساده ای نیست. ما در این مطلب چند مدل از ست لباس های زنانه با طرح های چهارخانه را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید.

شما می توانید از یک طرح پارچه چهارگوش برای کل لباس تان استفاده کنید. البته اگر طرح چهارخانه لباس تان ساده تر و رنگ آن خنثی باشد، بهتر است.

دامن های چهارخانه ماکسی، برای میهمانی ها بسیار شیک می باشند. تنها کافی ست پیراهنی ساده و همرنگ دامن تان انتخاب کنید و آنها را به تن کنید.

نه تنها دامن های بلند، بلکه دامن های کوتاه نیز انتخاب خوبی برای استفاده از طرح چهارخانه در استایل تان می باشد. از آنجا که دامن های کوتاه حالتی اسپورت دارند، شما می توانید آنها را به همراه یک سویشرت به تن کنید.

پیراهن های چهارخانه نیز از دیگر گزینه هایی ست که می توانید به آن فکر کنید. فقط حواس تان باشد که طرح لباس پایین تنه تان را ساده انتخاب کنید تا شلوغی بیش از حد ظاهرتان توی ذوق نزند.

یکی از طرح هایی که معمولا برای کت ها انتخاب می کنند، طرح چهارخانه است. از این جهت که ساده بوده و به راحتی با لباس های زیر آن ست می شود. شما می توانید یا کت تان را رنگی انتخاب کنید و لباس های زیر آن را ساده بپوشید یا برعکس، شلوار و پیراهن تان رنگی باشد و کت تان را ساده انتخاب کنید.

از لباس های میهمانی که بگذریم، شما می توانید این طرح را برای تیپ خیابانی خود نیز انتخاب کنید. یک کت چهارخانه به ظاهر شما استایلی کلاسیک و شیک خواهد داد.

اگر کت چهارخانه ندارید اما می خواهید که این طرح را در استایل تان جا دهید، به دنبال شالی با طرح چهارخانه باشید.

طرح بربری نیز یکی از طرح های محبوب چهارخانه است که هیچگاه از مد نمی افتد.

نکته ای که باید در پوشیدن طرح های چهارخانه در نظر بگیرید این است که رنگ های لباس ها و حتی اکسسوری هایتان را با رنگ چهارخانه لباس تان ست کنید. مثلا اگر رنگ کت تان سفید و مشکی و کرم است، سعی کنید که کل ظاهرتان را با این 3 رنگ ست کنید.

اگر کل ظاهرتان ساده و به رنگ های خنثی باشد، یک پیراهن چهارخانه رنگی در وسط آن به زیبایی هر چه تمام تر خواهد درخشید.

رنگ سرمه ای از جمله رنگ های کلاسیک و بسیار شیک است. این استایل برای یک میهمانی عصرانه یا حتی شبانه، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟