مردان علاقه مند به سبیل بخوانند

در ابتدا برخی از معروف ترین مدل های سبیل را به شما معرفی می کنیم:

این مدل سبیل، از اوایل قرن 20 به بعد، یکی از مشهورترین و مدرن ترین مدل ها در میان مردان شناخته شد. اگر سبیل پرپشتی دارید و با ریش هم زیبا به نظر می رسید، این مدل می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

یکی از مدل های کلاسیک سبیل، این مدل می باشد که به مدل فردی مرکوری نیز شهرت دارد. برای داشتن آن، تنها کافی ست که موهای بالای لبت تان را کمی کوتاه کنید.

این مدل سبیل بسیار سنتی ست. برای داشتن این مدل باید موهای پرپشتی داشته باشید به طوری تا روی لب پایینی تان را بپوشاند. بنابراین اگر موهای کم پشتی دارید، دور این مدل را خط بکشید.

مدل های سبیل

شاید به نظر شما گذاشتن این سبیلU شکل، سخت باشد اما آنطور هم که شما فکر می کنید، نیست. البته اگر می خواهید این مدل را انتخاب کنید باید سبیل هایتان بلند باشد.

سبیل انگلیسی نیز یکی دیگر از مدل های سبیل است که از دو طرف کشیده می شود.

در ادامه مدل های مناسب سبیل را با توجه به فرم صورت برایتان آورده ایم:

برای آقایانی که صورت کوچکی دارند

اگر صورت کوچکی دارید، باید مدل های باریک سبیل را امتحان کنید. سبیل تان را به طور منظم اصلاح کنید تا جذابیت ظاهری تان را تحت تاثیر قرار ندهد.

برای آقایانی که لب های باریکی دارند

اگر شما هم جزو آن دسته از آقایانی هستید که لب های باریکی دارند، بهتر است کمی سبیل تان را بلندتر اصلاح کنید. سبیلی که تا گوشه های لب تان کشیده شود، لب های شما را پهن تر نشان خواهد داد.

برای آقایانی که لب های پهنی دارند

برای این دسته از آقایان، سبیل های کوچک و جمع و جورتر مناسب تر است. برای این مدل، نه تنها باید موهای بالای لب، بلکه گوشه های لب تان را نیز باید کوتاه کنید.

برای آقایانی که صورت بیضی دارند

اگر صورت شما فرمی بیضی شکل دارد، سبیلی باریک را انتخاب کنید. با این مدل شما به صورت تان زاویه می دهید و آن را لاغرتر جلوه می کنید.

آقایانی که صورتی کشیده دارند

اگر به دنبال مدل مناسب سبیل برای صورت کشیده و بلندتان هستید، ما این مدل را به شما پیشنهاد می دهیم. با این شیوه صورت شما کوچک تر به چشم خواهد آمد.

آقایانی که صورتی گرد دارند

اگر صورت تان گرد است، مدل سبیلی را انتخاب کنید که گوشه های تیزی دارد، بدین روش به صورت تان زاویه می دهید. این مدل جزو مدل های سنتی به حساب می آید.

آقایانی که صورت مربعی دارند

بهترین مدل سبیل برای آقایان با صورت های مربعی، سبیل مربعی شکل است. از آنجا که این مدل با فرم صورت شان هماهنگی دارد، زاویه های فک را زیباتر از قبل نشان خواهد داد.

برای آقایانی که صورت بلند و لاغری دارند

اگر صورت تان کشیده و در عین حال لاغر است، شاید بخواهید که به کمک سبیل آن را پرتر نشان دهید، برای این منظور سبیل های کشیده به دو طرف را انتخاب کنید. با این مدل، صورت شما پرتر به چشم خواهد آمد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟