گربه‌ بازیگوش سن فشن مد را بهم ریخت+عکس

فشن‌شو برند ترکیه‌ای "واکو" در حالی در استانبول برگزار شد که برگزارکنندگان این رویداد یک گربه را روی صحنه مد فرستادند تا از این طریق بتوانند خبرساز شوند.

در رویداد Vakko Esmod Istanbul همه چیز تحت تأثیر یک گربه قرار گرفت. در حالیکه ابتدا تصور می‌شد این گربه بدون برنامه‌ریزی به روی صحنه مد آمده است اما بی‌توجهی برگزارکنندگان شو به گربه باعث شد که همگان متوجه شوند این تنها یک شوی تبلیغاتی است.

گربه سفید در طول فشن‌شو برای مانکن‌های برند واکو مزاحمت ایجاد می‌کرد و اجازه حرکت روان و منظم را به آنها نمی‌داد. حاضران در سالن نیز در برخی مواقع توجه‌شان از لباس‌هایی که بر تن مدلهاست گرفته می‌شد و مسیر حرکت گربه را تماشا می‌کردند. برخی نیز در طول نمایش به رفتارهای گربه می‌خندیدند.

به نظر می‌رسد ایده تبلیغاتی برند واکو جواب داده است چراکه در ساعات گذشته بسیاری از رسانه‌های جهان ویدئوی حضور گربه در صحنه شوی این برند را به اشتراک گذاشته‌اند.

واکو یک کمپانی مد و پوشاک در ترکیه است که در زمینه‌های تولید و فروش نساجی، کالاهای چرمی و اکسسوری فعالیت می‌کند. این کمپانی در استانبول واقع شده و ویتالی هاکو، بیزینس‌من ترک مالک آن است. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 430803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟