انگشتر سیصد هزار دلاری این زن معروف رسانه ای شد+عکس

لیدی گاگا بعد از دریافت جایزه «زنان در هالیوود» که به طور سالانه توسط مجله مد و فشن Elle به برگزیدگان اهدا می‌شود، هنگام سخنرانی تشکرآمیز خود خبر نامزدی‌اش با «کریستتین کارینو» را با گفتن واژه «نامزدم» تایید کرد. این خواننده مشهور جهانی از سال ۲۰۱۷ تاکنون این حلقه‌ی یاقوت صورتی را به دست دارد.

 لیدی گاگا بعد از دریافت جایزه «زنان در هالیوود» که به طور سالانه توسط مجله مد و فشن Elle به برگزیدگان اهدا می‌شود، هنگام سخنرانی تشکرآمیز خود خبر نامزدی‌اش با «کریستتین کارینو» را با گفتن واژه «نامزدم» تایید کرد.

این خواننده مشهور جهانی از سال ۲۰۱۷ تاکنون این حلقه‌ی یاقوت صورتی را به دست دارد. نکته جالب توجه در مورد این حلقه نامزدی این ست که طراحی آن دقیقا شبیه حلقه‌ای است که شاهدخت «یوژنی یورک» از اعضای خانوادهٔ سلطنتی بریتانیا بدست دارد.

همچنین شبیه حلقه ازدواج «کیت میدلتون» نیز هست که زمانی به پرنسس دایانا تعلق داشت.

لیدی گاگا تاکنون ۱۲ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۶ بار آن را به دست آورده است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست. تک‌آهنگ «این‌گونه زاده شده‌ام» تنها طی ۵ روز ۱ میلیون نسخه از آن در آی‌تونز به فروش رفت و رکورد سرعت فروش در تاریخ آی‌تیونز را شکست.

بسیاری از طرفداران لیدی گاگا دوست داشتند بدانند این خواننده با کسی نامزد کرده یا خیر. تا اینکه سرانجام در مراسم سالانه اهدای جوایز مجله Elle او از «کریستتین کارینو» به عنوان «نامزد من» یاد کرد و به این ترتیب، به‌طور رسمی نامزد خود را به دوستدارانش معرفی کرد.

پیش از این، لیدی گاگا و تیلور کینی در جولای سال ۲۰۱۶ و پس از ۵ سال رابطه ی عاشقانه، پایان رابطه خود را اعلام کردند. البته مشخص شده که علت جدایی این دو قرار گرفتن نام او در میان بازیگران بازسازی فیلم «ستاره ای متولد می شود» (A Star Is Born ) بوده است.

لیدی گاگا تحت تأثیر برخی از هنرمندان موسیقی راک همانند کویین و دیوید بویی و همچنین هنرمندان موسیقی پاپ و دنس پاپ همانند مدونا و مایکل جکسون قرار دارد.

اولین باری که گاگا این حلقه صورتی و بسیار گران‌قیمت را بدست کرد ژانویه سال گذشته در مراسم اهدای جوایز گرمی بود. او این حلقه را فقط در مراسم‌های ویژه بدست می‌کند که اخرین بار، مراسم رونمایی از فیلم جدید او «ستاره‌ای متولد می‌شود» بود.

تخمین زده می‌شود که ارزش این حلقه با سنگ یاقوت صورتی بالغ بر ۳۰۰ هزار دلار است. بر اساس تصویر گفته می‌شود این سنگ گرانبها حدود ۶ قیراط است و با الماس‌های گرد و درخشان احاطه شده است که حدودا ۳ قیراط هستند.

جالب است که حلقه ازدواج شاهدخت «یوژنی یورک» از اعضای خانوادهٔ سلطنتی بریتانیا کوچک‌تر از انگشتر لیدی گاگا به نظر می‌رسد. بنابراین ارزان‌تر از حلقه گاگا نیز خواهد بود.

حلقه نامزدی لیدی گاگا ۳۰۰۰۰۰ دلار ارزش داردحلقه ازدواج شاهدخت «یوژنی یورک»

حلقه ازدواج کیت میدلتون که زمانی به پرنسس دایانا تعلق داشته به جای رنگ صورتی، یاقوت کبود است و با ۱۴ الماس گرد احاطه شده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟