12 خوراکی برای رشد ابروهای ضخیم

 ابروها قاب چهره شما را تشکیل می دهند. ابروهای ضخیم، به شکل شفاف و ضخیم، می توانند ظاهر کلی شما را افزایش دهند. به عنوان یکی از ویژگی های اصلی چهره، مهم است که مطمئن شوید که ابروها با اجتناب از استفاده از محصولات مبتنی بر شیمی درمانی سالم هستند. اگر به دنبال راهی برای رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی هستید، این مطلب حاوی راه هایی است که می توانید راحت در خانه خود انجام دهید.

ابروهای نازک معمولا به وسیله اپیلاسیون، ریختن یا پیچیدن ایجاد می شود. همچنین ممکن است به علت مواد شیمیایی مضر آرایش، پیری و یا شرایط بهداشتی رخ دهد. برای ساختن ابرو ضخیم تر و قوی تر، در اینجا درمان طبیعی برای ابروهای زیبا است.این مطلب توسط سامانه های سلامت تهیه شده است.

چگونه به طور طبیعی ابروهای ضخیم داشته باشیم ؟

قبل از شروع، به یاد داشته باشید که این روش ها نیاز به زمان و صبر دارند. ابروهای ضخیم یک شبه اتفاق نمی افتد و ممکن است چند هفته یا چند ماه منتظر بمانید تا نتایج حاصل شود. بدون نیاز به صرف ثروت، در اینجا بهترین راه برای رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی است.

۱. دانه های زغال اخته

دانه های زغال اخته حاوی پروتئین و اسید نیکوتین هستند که می توانند باعث رشد مو و ضخیم شدن مو شوند. این می تواند رشد مو و بازسازی فولیکول های مو را تحریک کند، که همچنین برای درمان موهای نازک ایده آل است. افرادی که مو را از دست داده اند به علت پاره شدن یا اپیلاسیون می توانند از دانه های زنجبیل استفاده کنند تا سرعت رشد ابرو را افزایش دهند.

یک قاشق چایخوری دانه زردچوبه را در آب گرم خیس کنید و آن را برای چهار تا شش ساعت نگه دارید.

خمیر را با سنگ زنی دانه ها و با روغن بادام یا نارگیل مخلوط کنید.

قبل از رفتن به رختخواب، این خمیر را روی ابروها بگذارید و آن را در یک شب بگذارید.

در روز صبح با استفاده از آب گرم، صورت خود را بشویید.

این درمان طبیعی را سه بار در هفته تکرار کنید تا نتایج شما را خوشحال کند.

اسیدهای آمینه موجود در دانه های زنجبیل همچنین می توانند سقوط Fall مو و پوست سر خارش داشته باشند.

۲. شیر

شیر نیز یکی از بهترین راههای رشد ابروهای ضخیم است. با پروتئین های پنیر و کازئین در شیر، آن را در تولید سریع رشد با تغذیه فولیکول های مو کمک می کند. انجام این درمان به طور مرتب می تواند نتایج مورد نظر شما را فراهم کند.

یک پنبه ای را در شیر بریزید.

از توپ پنبه برای ماساژ Massage ابرو برای پانزده دقیقه استفاده کنید.

چند دقیقه قبل از شستشو با آب گرم، آنرا بگذارید.

به طور مرتب از این درمان استفاده کنید تا ابروها ضخیم تر شوند.

۳. روغن نارگیل

روغن نارگیل معمولا به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو استفاده می شود. همچنین به عنوان میوه زندگی شناخته شده، نارگیل ها غنی از پروتئین و ویتامین E هستند که می توانند پوست شما را نرم و مو ضخیم تر کنند. اگر میخواهید ابروهایتان را تیره تر کنید، این روغن ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

چند قطره روغن نارگیل را روی ابروها بگذارید و از نوک انگشتان خود استفاده کنید.

ماساژ مناطق به آرامی برای چند دقیقه.

آن را در یک شب بگذارید و آن را با آب گرم صبح بخورید.

این روند را هر شب یک یا دو یا دو بار تکرار کنید.

۴. آب پیاز

یکی دیگر از روش های عالی برای رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی با استفاده از آب پیاز است. این حاوی گوگرد است که می تواند تولید کلاژن مورد نیاز برای رشد مناسب مو را افزایش دهد. پیاز همچنین می تواند باعث نازک شدن و شکستگی مو شود، که می تواند به شما کمک کند ابروهای ضخیم تر را بدون رفتن به آبگرم زیبایی به دست آورید.

پیاز کوچکی انتخاب کنید و آن را آب بگیرید.

انگشتان دست خود را برای اعمال این آب به ابرو خود استفاده کنید.

ماساژ مناطق برای پنج دقیقه برای بهبود گردش خون.

قبل از شستن چهره خود با آب گرم و تمیزکننده صورت، آن را خشک کنید.

یک بار در روز این درمان را تکرار کنید.

۵. آلوئه ورا

آلوئه ورا حاوی بیش از ۱۰۰ ماده مغذی مفید برای پوست و مو است. این گیاه حاوی آنزیم هایی است که سلول های مرده پوست را حذف می کنند و فولیکول های مو را افزایش می دهند. ژل آن همچنین در آوردن pH پوست به سطح مناسب برای رشد مناسب مو کمک می کند. ژل این گیاه نیز می تواند به ابروها اعمال شود تا آنها ضخیم تر شوند.

برای گرفتن ژل خود، یک برگ تازه آلوئه ورا را بشویید و برش دهید.

ژل را به ابروها اعمال کنید و ماساژ دهید تا گردش خون افزایش یابد.

آن را برای مدت سی دقیقه ترک کنید تا آن را با آب بشویید.

تکرار این درمان یکبار در هفته برای هفته ها تا زمانی که نتایج راضی نباشید.

به همین ترتیب، می توانید ژل آلوئه ورا را با روغن نارگیل و عسل مخلوط کنید تا خمیر را بسازید. این مخلوط را به ابروها بمالید. بگذارید آن را نیم ساعت برای شستن صورت خود با آب بنوشید. یک بار در هفته این درمان را تکرار کنید.

۶. روغن کرچک

مانند روغن نارگیل، شما همچنین می توانید از روغن کرچک برای رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی استفاده کنید. این روغن با اسید های چرب، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و پروتئین هایی که می توانند در تغذیه فولیکول های مو کمک کنند، بسته بندی می شوند. روغن کرچک همچنین می تواند رشد میکروارگانیسم هایی را که مانع رشد مناسب مو می شود را مهار کند. قبل از استفاده از این روغن ابتدا ابتدا یک آزمایش پوست انجام دهید تا حساسیت و تحریک ایجاد کند.

توپ پنبه را در روغن کرچک فرو کنید و آن را به ابروها بمالید.

برای بهبود گردش خون، سه دقیقه به آرامی ماساژ دهید.

بگذارید آن را حدود سی دقیقه بگذارید تا آب آن را بشوید.

این روند را یک بار در روز دنبال کنید تا موهایتان را ضخیم کنید.

شما همچنین می توانید روغن کرچک بر روی ابروها را به مدت یک شب برای نتایج موثر تر ترک کنید.

۷. لیمو

لیمو علاوه بر اسید فولیک، ویتامین B و C و سایر مواد مغذی ضروری نیز مفید است نه تنها برای پوست بلکه برای موهای شما. لیمو همچنین حاوی خواص اسیدی است که می تواند از سلول های مرده انباشته شده و گرد و غبار از پوست خلاص شود، موها قوی تر و ضخیم تر می شوند.

لیمو تازه را در برش های نازک بریزید.

ماساژ لیمو بر روی ابروهای خود را برش دهید.

بگذارید آب ظرف ده تا پانزده دقیقه برای شستشو با آب بشوید.

برای بهبود ضخامت ابروها، این دارو را به طور روزانه دنبال کنید.

یکی دیگر از گزینه این است که بخشی از لیمو را در نیم نصف روغن نارگیل بپوشانید. راه حل را در یک محل خشک و خنک قرار دهید و آن را برای پانزده روز نگه دارید. برای استفاده از راه حل برای ابروها از ساب پنبه استفاده کنید و آن را در یک شب نگه دارید. صبح آن را بشویید. پس از استفاده از این درمان، ابروها را به مدت حداقل دو ساعت به نور خورشید نرسانید.

۸. روغن زیتون

روغن زیتون غنی از ویتامین A و E است که می تواند به شما کمک کند ابروهای ضخیم تر و تیره تر را به دست آورید. ویتامین A می تواند تولید سبوم را تحریک کند که باعث افزایش رشد مو می شود، در حالی که ویتامین E در تغذیه رشته کمک می کند. در اینجا چگونگی رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی با روغن زیتون است.

روغن زیتون را بر روی ابروها قرار دهید.

ماساژ آن را برای سه تا پنج دقیقه برای افزایش گردش خون.

ترک آن را در یک شب.

صبح آن را با آب گرم بشویید.

تکرار این درمان طبیعی هر شب به ضخامت ابروها.

شما همچنین می توانید کمی عسل را با یک و نیم قاشق چای خوری روغن زیتون برای مزایای اضافی مخلوط کنید. ترک مخلوط را روی ابرو خود را سی دقیقه قبل از شستن آن با آب گرم. این روند را یک بار در روز تکرار کنید.

۹. ژله

یکی دیگر از روش های موثر برای ضخیم شدن ابروها، استفاده از ژله است. این رطوبت را در این منطقه حفظ می کند و شرایط مو را فراهم می کند. این می تواند به شما کمک کند که ابروها با جلوگیری از فرار Escape پوست از رطوبت، ضخیم تر شوند، و این باعث می شود که جوجه های شما رشد کند.

به سادگی بر روی ابروهای خود از بعضی از روغنهای گیاهی استفاده کنید.

آن را در یک شب بگذارید و صبح آن را بشویید.

ژله دارای سطوح بالای روغن است. اگر پوست شما دارای آکنه باشد، این درمان نباید استفاده شود.

۱۰. زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ با بیوتین بسته بندی می شود که می تواند موهای خود را قوی تر و سریعتر کند. محتوای پروتئین زرده تخم مرغ می تواند باعث برطرف شدن و بروز برسد، و آن را سالم و ضخیم سازد.

یک زرده تخم مرغ را بگذارید و آن را در یک کاسه کوچک قرار دهید.

ضرب و شتم آن تا زمانی که بافت کرم و ضخیم ایجاد شود.

این را به ابروها اعمال کنید و بگذارید آن را بیست دقیقه بگذارید.

آن را با آب آشامیدنی شستشو دهید.

این درمان دو بار در هفته را برای چند ماه تکرار کنید تا زمانی که از نتیجه آن راضی هستید.

۱۱. روغن چای درخت

یکی دیگر از روش های عالی برای رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی با استفاده از روغن درخت چای است. این روغن می تواند منافذ را از بین ببرد و خاک و سلول های مرده پوست را از بین ببرد. همچنین باعث رشد مو می شود و مانع از ریزش مو و ریزش مو می شود. در اینجا چگونگی استفاده از روغن چای درخت برای بهبود ابروهایتان است.

دو تا سه قطره روغن درخت چای را با دو قاشق غذاخوری نارگیل یا روغن زیتون مخلوط کنید. شما می توانید هر روغن حامل دیگر را استفاده کنید.

اعمال آن به ابروها و ماساژ آن را برای چند دقیقه.

آن را در یک شب بگذارید و صبح روز بعد آن را بشویید.

هر شب این درمان را دنبال کنید

نکته: روغن زیتون چای نیاورده را به پوست خود بیفزایید.

۱۲. برگ های کاری

برگ کاری می تواند روند بازسازی پوست را سریعتر کند. آنها همچنین فولیکول های مو را باز می کنند تا سلول های مرده و خاک را حذف کنند. اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان های موجود در برگ های کاری می توانند پوست را مرطوب کنند و فولیکول های مو تقویت کنند. این برگ همچنین حاوی ویتامین B۶، بتا کاروتن و پروتئین هایی است که می تواند کیفیت کلی ابرو را بهبود بخشد.

برخی از برگ های کری را برش دهید و آنها را در فنجانی پر از آب قرار دهید.

آن را برای مدت چند ساعت و فشار نگه دارید.

برای استفاده از این ترکیب به ابروها از یک پنبه یا سابا پنبه استفاده کنید.

ترک آن را در یک شب.

این درمان را سه تا چهار بار در هفته تکرار کنید تا به طور طبیعی ابروهای ضخیم ایجاد شود.

 

کدخبر: 391960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟