ایده هایی ناب برای بستن شال و روسری های مختلف

اگرچه باطن هر شخص مهم‌ترین بخش وجودی اوست، اما نمی‌توان تأثیر ظاهر، خصوصاً در برخورد اول را نادیده گرفت. پوشش هر فرد تا حدی نشان‌دهنده شخصیت اوست و ظاهر آراسته سبب جلب نظر مثبت سایرین می‌شود. پیش‌از‌این راهکارهایی را برای خرید مانتوهای شیک به شما ارائه کردیم، آنچه در ادامه می‌آید راهکارهایی ساده است برای گزینش بهترین مدل شال و روسری بستن است.

متأسفانه برخی افراد خاص‌بودن و آراستگی را در پوشیدن لباس‌های عجیب می‌بینند، اما لازم است بدانید که متفاوت‌بودن و آراستگی، تناقضی با رعایت پوشش اسلامی ندارد. حتی مدل شال و روسری بستن می‌تواند نشان‌دهنده نوع شخصیت افراد باشد و بانوان در برخی موقعیت‌های خاص باید به مدل شال و روسری بستن خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در حقیقت افراد با هر اعتقادی می‌توانند پوششی شیک، متفاوت و آراسته داشته باشند. در ادامه با هم چند مدل شال و روسری بستن را با توجه به شرایط متفاوت بررسی خواهیم کرد.

مدل شال و روسری بستن برای میهمانی‌ها و مجالس

در مجالس و مهمانی‌ها، چگونگی بستن شال و روسری نقش بسیار مهمی در ظاهر شما ایفا می‌کند. درواقع با‌توجه‌به مدل شال و روسری‌تان، ممکن است یک لباس بسیار شیک و گران‌بها بسیار ساده به نظر برسد یا بالعکس یک لباس ساده با‌توجه‌به مدل شال و روسری بستن شما زیبا و مجلسی به نظر آید.

توجه کنید که در مراسم مهم و مهمانی‌ها انواع مدل شال و روسری بستن را انتخاب کنید که شامل ترکیب دو یا سه رنگ می‌شود؛ زیرا این مدل‌ها در‌عین اینکه بسیار شیک هستند، به‌خوبی قسمت موها را می‌پوشانند و می‌توانند جلوه بهتری به لباس بدهند.

مدل شال و روسری بستن برای قرارهای رسمی

در قرارهای رسمی و کاری، آنچه نسبت به مدل شال و روسری بستن شما اولویت دارد، راحتی آن است. تصور کنید در یک قرار کاری مهم دائماً حواستان به روسری‌تان باشد که از سرتان نیفتد، گره‌اش باز نشود یا مدلش به هم نریزد!

بنابراین پیشنهاد من به شما برای مدل شال و روسری در قرارهای رسمی، انتخاب انواع مدل‌هایی است که دور گردن پیچیده می‌شوند. زیرا این نوع مدل شال و روسری بستن، در‌عین‌حال که ظاهر مقتدرانه‌ای به شما می‌بخشد، قرص و محکم در جای خود باقی می‌ماند و مجبور نیستید دائماً روسری خود را مرتب کنید.

مدل شال و روسری بستن برای افراد محجبه

مدل شال و روسری شما هیچ تضادی با حفظ حجاب و پوشش اسلامی ندارد و در حقیقت اغلب مدل‌های بستن شال یا روسری به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاملاً موها را می‌پوشاند. همچنین اگر از پوشش چادر استفاده می‌کنید، می‌توانید از انواع گوناگون مدل شال و روسری بستن زیر چادر استفاده کنید تا علاوه‌بر اینکه ظاهرتان به‌عنوان یک خانم باحجاب امروزی خاص و شیک شود، با انتخاب انواع محکم‌تر مدل شال و روسری، از سُر‌خوردن آن زیر چادر نیز رهایی یابید.

 

کدخبر: 384344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟