چه رنگی محبوب استایل لاکچری هاست؟

استایل‌های لاکچری برای همه همیشه جذاب بوده و مورد توجه عموم است. برای داشتن تیپ لاکچری حتما نیاز به استفاده از لباس‌های برند و گران قیمت نیست، بلکه با ترکیب برخی رنگ‌ها و مدل‌های پوشاک مختلف می‌توان استایلی را ترتیب داد که لاکچری و گران‌قیمت به نظر برسد. یکی از این رنگ‌ها طیف رنگ کِرم است، اگر توجه کرده باشید داشتن رنگ کرم در استایل افراد آن‌ها را با دیسیپلین نشان می‌دهد، البته این به نوع لباس و نحوۀ ترکیب آن‌ها با هم بستگی دارد و هر تیپی با رنگ کِرم قطعاً جذاب نخواهد بود.

با رنگ کِرم استایل‌های لاکچری جذابی داشته باشید!

استایل‌های لاکچری را می‌توان با خانوادۀ رنگ کرم ترتیب داد، رنگ شُتری یکی از اعضاء خانوادۀ کرم‌رنگ است که می‌توان برای تیپی جذاب روی آن حساب کرد. سادگی، اولین اصل در خوش‌پوشی یک فرد است، رنگ‌های خنثی مانند کِرم و شتری این خاصیت را داشته و از نظر بصری گران‌قیمت و سطح بالا به نظر می‌رسند. در کنار رنگی مانند کرم می‌توان استایل‌های ساده اما در‌عین‌حال جذاب و به‌یادماندنی را تشکیل داد، این رنگ معمولاً با هر رنگی همخوانی دارد. برای داشتن استایل کلاسیک بهترین انتخاب رنگ‌های خنثی هستند، این رنگ هرگز از مد نمی‌افتد و برای همۀ فصول سال مناسب است.

اگر می‌خواهید استایلی لاکچری و جذاب را داشته باشید از ترکیب رنگ کرم با قرمز کمک بگیرید، این دو رنگ در کنار هم بسیار شیک و عالی خواهند بود. رنگ کرم معمولاً برای هر فردی مناسب است چون وقتی افراد با رنگ پوست‌های مختلف آن را می‌پوشند زیبا و دوست‌داشتنی می‌شوند. پوشیدن مانتو یا پیراهن کِرم‌رنگ با شلوار جین یا کتان سفید برای روزهای بهاری ترکیب ایده‌آلی است که بهتر است با صندل قهوه‌ای رنگ ست شود.

رنگ کرم را با لیمویی هم ست کنید، این دو رنگ در کنار هم برای روزهای گرم بهاری هم خنک است هم جذاب. بهتر است آقایان از رنگ کرم بیشتر برای شلوار خود بهره ببرند و از کمربند چرم قهوه‌ای استفاده کنند. این رنگ با تیشرت یا پیراهن سفید، آبی روشن، سبز یشمی، سرمه‌ای، بنفش و… استایل‌های لاکچری و جذابی خواهد شد.

 

کدخبر: 380336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟