ست پوشیدن راز خوش تیپی!

دانستن نحوۀ ست پوشیدن اولین اصل در خوش‌تیپی و خوش‌لباسی هر فرد است. اینکه چطور انواع پوشاک را انتخاب کنید و قرار‌گرفتن رنگ‌ها در کنار هم چگونه باشد تا در نتیجه استایلی جذاب داشته باشید، شاید خیلی ساده به نظر برسد، اما در حقیقت این‌طور نیست؛ وگرنه همه مثل هم بودند و خوش‌تیپی یک شخص خاص به نظر جالب و جذاب به نظر نمی‌رسید و نظرها را به خود جلب نمی‌کرد. تفاوتی است بین فرد خوش‌تیپ با یک فرد که اهمیت چندانی به نحوۀ لباس پوشیندنش نمی‌دهد و شاید نمی‌داند اصول خوش‌تیپی چیست!

برای دانستن نحوۀ ست‌پوشیدن باید رنگ‌ها را خوب بشناسید. چه رنگ‌هایی با هم ترکیب‌های جذابی را تشکیل می‌دهند و کدام رنگ‌ها برای فصل خاصی مانند بهار مناسب است! به جز رنگ باید با ترکیب پوشاک‌ها در کنار هم آشنا باشید، چه مدل مانتویی برای بهار بهتر است، شلوار مناسب هر مانتو کدام است و شال یا روسری مناسب استایل شماست. کیف و کفش‌تان را چطور ست می‌پوشید و چه کفشی برای چه استایلی مناسب است! همه و همه این مسائل در کنار هم یک استایل جذاب یا بدتیپ را تشکیل می‌دهد.

نحوۀ ست پوشیدن

سه رنگ قرمز و آبی و زرد، رنگ‌های پایه هستند و باقی رنگ‌ها از ترکیب RGB به دست می‌آیند. ترکیب قرمز و آبی، بنفش را تشکیل می‌دهند و از ترکیب قرمز و زرد نارنجی حاصل می‌شود و سبز از ترکیب زرد و آبی به دست می‌آید. رنگ‌های پایه وقتی در کنار رنگ‌های ثانویه قرار می‌گیرند، ترکیب‌های جالبی را باعث می‌شوند. برخی رنگ‌های مکمل همدیگرند و پوشیدن لباس‌هایی با رنگ مکمل عالی است، به‌عنوان‌مثال رنگ سبز از ترکیب زرد و آبی به دست می‌آید و با قرمز که همخوانی دارد. ترکیب رنگ‌های تیره و روشن از یک طیف رنگ هم تکنیک خوبی برای انتخاب لباس شماست؛ به‌عنوان‌مثال رنگ یاسی و بنفش سلطنتی در کنار هم زیبا خواهند شد.

اگر لباس شما چهار‌خانه است یا چند رنگ دارد، رنگ غالب را در نظر گرفته و سایر پوشاکتان را با آن ست کنید، یا کیف و کفش‌‌تان را ست یکدیگر و همگام با رنگ بخشی از لباستان انتخاب کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظه حمله وحشتناک شیر گرسنه به گاو وحشی+ فیلم و عکس

2 جوان ، سارای 15 ساله را زنده زنده دفن کردند! + عکس

هم خوانی گلاره عباسی با بازیگر مرد در یک کافی شاپ + فیلم

راز هولناک ناپدید شدن دختر 10 ساله که به خانه همسایه رفته بود + عکس

اعدام علنی 2 کرکس در مشهد + عکس

به خواهرم مشکوک بودم او را با یک گلوله راحت کردم! جوان کرجی محاکمه شد + عکس

گفتگو با گربه سیاه توریست های خارجی در خیابان ویلای تهران + فیلم و عکس

نسخه عجیب رمال برای تازه عروس تهرانی / روزبه 5 سال است که نتوانسته به او نزدیک شود + عکس

داماد کینه جو خانواده عروس را در کرمانشاه به گلوله بست

کشته شدن زن جوان در اعتراض به ایجاد معدن سنگ در ایذه

رهایی 10 کودک از شکنجه گاه مادر و ناپدری + عکس

قاتلان لاریجانی در پاکدشت دستگیر شدند

اعدام «خرچنگ‌های سیاه» در ملأعام / صبح دیروز در مشهد اجرا شد + عکس

کدخبر: 380334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟