صورتی زیبا با این بخورهای گیاهی

بخور دادن، منافذ باز پوست را می‌بندد و سبب سوخت ساز چربی‌های صورت می‌شود، به کمک مواد طبیعی می‌توانید بخور های طبیعی داشته باشید. حوزه کلینیک در نظر دارد مهم‌ترین مسائل بهداشتی، درمانی و مهارت‌های زندگی که خانم‌ها باید بدانند را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

بخور دادن منافذ باز پوست را می‌بندد و سبب سوخت ساز چربی‌های صورت می‌شود؛ همچنین بخور مداوم پوست سبب از بین رفتن جوش‌های صورت می‌شود در اینجا به معرفی ماسک‌های طبیعی می‌پردازیم که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را در خانه تهیه کنید.

بخورآویشن برای داشتن صورتی خوش رنگ

برای داشتن صورتی خوش رنگ آویشن، مریم گلی و بابونه را در داخل آب سرد بریزید و به مدت ۱۵ دقیقه بجوشانید و سپس محلول را صاف کنید و صورتتان را به کمک این محلول به مدت ۱۰ دقیقه بخور دهید.

برای ازبین رفتن جوش‌های صورت چه کنیم؟

گیاه کاسنی به ازبین رفتن جوش‌های صورت کمک بسیاری می‌کند و بخور این گیاه تاثیر شگفت انگیزی دارد؛ ۲ قاشق غذاخوری گل و ریشه کاسنی را در آب جوش بریزید و سپس ۲ قاشق غذاخوری تخم کتان به آن اضافه کنید و پس از ۵ دقیقه صورتتان را با آن بخور دهید.

بخوری که اجازه نمی‌دهد صورتتان جوش بزند

برای پیشگیری از جوش زدن از بخور شاتره استفاده کنید این گیاه تاثیر بسیاری در روشنایی و شفافیت پوست دارد و اجازه نمی‌دهد که صورتتان جوش بزند.

چگونه از پیر شدن صورت جلوگیری کنیم؟

اگر به دنبال راه کار‌های مختلف برای تهیه ماسک‌های ضد پیری هستید کار سختی در پیش ندارید بلکه به کمک بخور دادن و ماساژ Massage صورت به وسیله روغن کرچک این کار انجام شدنی است.

از بین بردن جوش های سر سیاه صورت به کمک بخور نعنا

جوش های سر سیاه به سبب آلودگی هایی که بر روی صورت می‌ماند بوجود می‌آیند برای از بین بردن این جوش ها کافیست مقداری نعنا چه تازه و چه بصورت خشک را در مقداری آب جوش بریزید و سپس صورتتان را به مدت ۱۰ دقیقه با آن بخور دهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟