ترفندهای شست وشوی پالتوهای نخی مردانه

اگر قصد خرید پالتوی نخی مردانه را دارید، بهتر است ابتدا اطلاعاتی در مورد جنس نخ و خصوصیات آن داشته باشید. پارچۀ نخی نوعی فیبر طبیعی است که از ساقه‌های گیاه کتان ساخته شده است. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد صنعت تولید پارچه نخ از گیاه کتان، ۴۰۰۰ سال پیش در مصر باستان وجود داشته است.استفاده از پارچه نخی به دلیل لطافت و احساس خنکی، برای افراد با موقعیت اجتماعی بالا و ثروتمند رایج بوده است. امروزه نیز سازگارترین پارچه برای پوست انسان، پارچه نخی است.
پالتوی نخی مردانه به دلیل جنس آن دارای نقاط قوتی است که برخی از آن‌ها را ذکر می‌کنیم. پوشاکی که از نخ تولید می‌شوند بسیار سبک‌اند و قابلیت جذب رطوبت بالایی دارند. پارچۀ نخی آلرژی و حساسیت نمی‌آورد. معمولاً برای تولید پالتوی نخی مردانه از ترکیب سایر جنس‌ها نیز استفاده می‌شود. پارچۀ نخ خاصیت گرم‌کنندگی ندارد و بالعکس خنک است؛ درعوض پالتو و پوشاکی که از نخ تولید می‌شوند بسیار راحت هستند. پالتوهای نخی مردانه مناسب استایل روزمره و کژوال هستند.

برای خرید پوشاکی از جنس نخ نمی‌توانید تنها با لمس‌کردن آن مرغوبیت جنس را متوجه شوید. تشخیص یک پالتوی نخ مرغوب کار دشواری است. ساده‌ترین راه این است که از برند تجاری مطمئنی خرید کنید که امتحان خود را پس داده و رضایت مشتری را در نظر می‌گیرد.به‌عنوان راهنمایی می‌توان گفت که کارخانه‌های تولید‌کنندۀ ایتالیایی، بهترین پوشاک نخ را تولید می‌کنند. آن‌ها متخصص تولید پوشاک نخی هستند.

شست‌و‌شو و مراقبت از پوشاک نخی

برای شست‌و‌شو اگر لباس شما لک شده باشد، باید قبل از شست‌و‌شو از اسپری لکه‌بر روی آن قسمت استفاده کنید. از برنامۀ شست‌و‌شوی Linen درج‌شده روی ماشین لباسشویی استفاده کنید. برای اتو‌کشی لباس، وقتی کمی نم‌دار است اقدام کنید. درجۀ اتو نیز بهتر است مخصوص لباس نخی باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟