کدام روش های اصلاح صورت باعث شل شدن پوست می شود؟

انتخاب بهترین روش اصلاح صورت فرمول یکسانی ندارد و برای هر کس، با‌توجه‌به شرایط و امکاناتش تعریف می‌شود. هر کدام از روش‌های بالا، مزایا و معایبی دارند که باعث می‌شود یکی از آن‌­ها برای یک نفر بهترین روش به‌حساب بیاید.

شاید برای کسی که موهای نازک و کرکی‌مانند دارد، دکلره بهترین روش اصلاح صورت باشد، اما برای فردی با موهای زائد کلفت و مشکی، لیزر بهترین گزینه است. البته باید توجه داشته باشید که قبل از لیزر کردن، مطمئن شوید دچار مشکلات هورمونی یا پوستی نیستید.

بسیاری با استفاده از بند، دچار جوش صورت و التهاب می‌شوند و به‌همین خاطر باید دور این روش را خط بکشند. وکس صورت یا شمع، بین خیلی‌ها محبوب است و آن را بهترین روش اصلاح صورت می‌دانند، اما این روش در طولانی‌مدت باعث افتادگی پوست و نازک شدنش می‌شود.

کرم موبر هم یکی از بهترین روش‌های اصلاح صورت است؛ البته به شرطی که به مواد شیمیایی درون آن حساسیت نداشته باشید. اگر هم به تیغ حساسیت ندارید و صورتتان را نمی‌برید، شِیو‌کردن می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

روش‌های دیگری مثل استفاده از مواد طبیعی یا سوزاندن هم توسط بعضی افراد استفاده می‌شود، اما در طولانی‌مدت ممکن است باعث آسیب‌رساندن به پوست شوند و به همین دلیل آن‌ها را توصیه نمی‌کنیم.

با‌توجه‌به توضیح مزایا و معایب هر‌کدام از روش‌ها، حالا خودتان می‌توانید با‌توجه‌به نوع پوست، موی زائد و بودجه و شرایطتان، بهترین روش اصلاح صورت را برای خودتان پیدا کنید. فقط نباید فراموش کنید که روش مناسب یک نفر، لزوماً بهترین روش اصلاح صورت نیست و ممکن است برای فرد دیگری ایجاد مشکل کند. توصیه می­‌کنیم قبل از انتخاب بهترین روش برای اصلاح صورت، با پزشک Doctor متخصص پوست و مو مشورت کنید یا اگر امکانش را ندارید، هر کدام از این روش‌­ها را روی قسمت کوچکی از پوستتان امتحان کنید تا از نداشتن حساسیت و مشکلات پوستی مطمئن شوید با خیالی آسوده صورتتان را اصلاح کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟