شانه زدن به پرپشت شدن موها کمک می کند

برای پرپشت شدن مو ، روش های زیاد و ساده ای وجود دارند. اما آنچه در اینجا مطرح می شود، توصیه های متخصصین در این زمینه برای شماست.برای داشتن موهای سالم و پرپشت ، گاهی باید آنها را کوتاه کنید. بهتر است این کار متناسب با نوع و اندازۀ موهایتان صورت گیرد تا زیبایی چهرۀ شما را برجسته تر سازد.

توصیه می کنیم که همیشه موهای خود را در رنگ های معقول و متعارف رنگ کنید و همیشه از کنتراست شدید جلوگیری کنید. به عنوان مثال، اگر رنگ کل موهای شما قهوه ای باشد، نباید هایلایت رنگ های بور داشته باشید. همیشه توصیه می شود بخشی از موها به میزان یک یا دو درجه روشن شود و بقیه به رنگ اصلی خود باقی بمانند تا نتیجه طبیعی باشد.

این کار برای تمیز کردن مو از رسوبات چربی و ذرات ریز بسیار ضروری است. شانه زدن موها همچنین کمک می کند تا جریان هوا به میان موها راه یافته و نیز حجم آنها افزایش یابد. سعی کنید هر روز صبح و عصر موهایتان را از بالا به پایین و بالعکس شانه کنید تا جریان خون در پوست سر و تغذیۀ موها به خوبی انجام شود.همانطور که پوست برای خلاص شدن از سموم انباشته شده در سطح خود نیازمند لایه برداری است، مو نیز به چنین چیزی برای رهایی از رسوبات چربی و ذرات معلق در هوا و عرق دارد. برای انجام این کار کافی است موهایتان را با کمی لوسیون مخصوص ماساژ Massage دهید و سپس آنها را با شامپو بشویید.

اگر موهایتان خشک و چروک و شکننده است، سعی کنید آن را با مواد مغذی که پس از شستشو در حمام استفاده می شود، تقویت و بازسازی کنید. برای این که این مواد به همه جای موها برسد، بهتر است از فرچه های مخصوص رنگ مو استفاده کنید. همچنین استفاده از ماسک مو نیز مؤثر خواهد بود.

زیبایی مو بدون تزئین با اکسسوارهای شیک و فاخر کامل نخواهد شد. اگر موهای خیلی نرمی دارید، می توانید از گیره استفاده کنید و اگر موهای ضخیم تری دارید، از شانه های تزئینی بهره ببرید که می تواند در موها فرو رفته و آنها را پشت سرتان جمع کند. فراموش نکنید که اکسسوارها باید با لباس هایتان هماهنگی داشته باشند.

ماهیت موهایتان را حفظ کنید. اگر موهای شما فر یا موج دار است، به جای اینکه برای تغییر حالتش تلاش کنید، آن را به همین حال بگذارید. در عوض می توانید زیبایی طبیعی موهای موج دارتان را با استفاده از محصولات مرتبط، کنترل کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟