حفظ زیبایی ناخن ها با این راهکارها

 داشتن ناخن هایی زیبا و کشیده و سالم و محکم آروزیی هر خانمی است ناخن هایی با گوشه های پریده ، لکه های سفید و شکننده همه اینها از زیابیی ناخن و انگشتان شما می کاهند . برای اینکه ناخن هایی زیبا و خوش فرم داشته باشید چند توصیه ساده و مفید را انجام دهید .

ناخن هایتان را از گوشت کوتاه نکنید

اگر علاقه ای به داشتن ناخن های بلند ندارید و همیشه ناخن های خود را کوتاه نگه می دارید در کوتاه کردن آنها افراط نکنید و تا گوشت آنها را نبرید و همیشه بخش کوچکی از ان را نگه دارید. این باعث میشود ناخن های شما در عین کوتاهی زیبا به نظر برسند.

ضمن آنکه کوتاه کردن زیاد ناخن به خصوص گوشه های آن باعث نوعی عفونت به نام کوتیکول میشود که گوشه های ناخن در گوشت فرو رفته و باعث عفونت میگردد .

ناخن های خود را حرفه ای سوهان بکشید

برای سوهان کشیدن ناخن های خود نوع ناخن های خود را بشناسید. برای ناخن های معمولی سوهان ریز استفاده کنید اما اگر ناخن های ضخیم و کاشته شده دارید از سوهان ضمخت استفاده کنید. اگر میخواهید به ناخن های خود شکل بدهید از سوهانی استفاده کنید که دو سطخ متفاوت برای سوهان زدن داشته باشد یکی ریز و دیگری درشت.

این باعث میشود ناخن های زیباتری داشته باشید .سوهان را باید از کناره های به سمت داخل بکشید و سعی کنید با سوهان کشیدن همچنان ناخن ها هم اندازه بمانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 336985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟