ملانیا و ایوانکا ترامپ جراحان پلاستیک آمریکا را میلیاردر کردند

زنان آمریکایی  این بارسوژه تقلید شان در مد همسر و دختر دونالد ترامپ Trump رئیس جهمور کنونی آمریکا است.

 پس از گذشت چند ماه از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ، بنا به گفته جراحان و متخصصان زیبایی، مراجعه به مراکز زیبایی از سوی زنان این کشور برای شبیه شدن به ملانیا و ایوانکا ترامپ به شدت افزایش یافته است.

براساس آمار‌ها بیشترین میزان جراحی‌های زیبایی، تزریق ژل و بوتاکس در شهر‌های نیویورک و لس آنجلس بوده است. تا قبل از این زنان آمریکایی به شدت خواهان شبیه شدن به هنرپیشه‌های خود بودند، اما این روز‌ها شخصیت‌های مشهور سیاسی مورد توجه زنان قرار گرفته اند.

براساس گزارش‌ها ملانیا و ایوانکا ترامپ خود تاکنون تحت عمل‌های جراحی زیبایی و پلاستیک فراوان قرار گرفته اند و زیبایی امروزی خود را مدیون انواع شیوه‌های جراحی، تزریق ژل و بوتاکس، انجام ورزش Sport و رعایت رژیم غذایی ویژه هستند.

این روز‌ها صف‌های انتظار برای انجام جراحی‌های زیبایی و پلاستیک درآمریکا تشکیل شده و زنان با به دست داشتن تصاویری از ملانیا و ایوانکا می‌خواهند شبیه به آن‌ها شوند.جراحان و متخصصان زیبایی اعلام کردهاند بسیاری از سیاستمداران درکشور‌های مختلف دنیا برای انجام جراحی، تزریق ژل، بوتاکس، لیپوساکشن، رفع غبعب و لاغری به آن‌ها مراجعه می‌کنند. بیشتر این سیاستمداران از پیری و چین و چروک صورت خود نگران هستند، زیرا احساس می‌کنند محبوبیت آن‌ها از دست می‌رود.

این دسته از سیاستمداران هزینه‌های زیادی صرف زیبایی خود می‌کنند تا در عکس‌ها و پوستر‌های تبلیغاتی چهره‌ای جذاب داشته باشند.

 

کارشناسان آمریکایی با وجود کسب درآمد بالا از این مد عجیب درکشورشان به مردم توصیه می‌کنند به دنبال شباهت به افراد سیاسی یا هنرپیشه‌ها نباشند، زیرا حتی با وجود صرف هزینه‌های بالا، شباهت صد درصدی ایجاد نمی‌شود وبسیاری از این افراد پس از انجام جراحی‌های فراوان با عوارض جانبی مختلفی مواجه می‌شوند.

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 311676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟