مناقصه کمربند جنوبی کرج برگزار شد

رکنا اقتصادی: تقی رضایی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز که صبح چهارشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، در حوزه استانی این اداره کل اقدامات شایان توجهی را انجام داده است اظهار کرد: احداث ۶ و نیم کیلومتر راه حوزه مسیر بزرگراهی در سال ۹۲ و ایجاد ۳۲ کیلومتر راه فرعی از جمله اقدامات این اداره کل بوده است. 
وی با اشاره به ایجاد ۱۲۱ کیلومتر راه روستایی و ۴۶ کیلومتر آزادراه طی مدت زمان مذکور در استان البرز، افزود: در سطح استان ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی روکش و آسفالت شده است. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: مناقصه پروژه هدف کمربندی جنوبی کرج تا جاده ملارد برگزار شده، درصدد هستیم ادامه این مسیر از ملارد تا آزادراه نیز از طریق فاینانس انجام شود. 
رضایی با اعلام اینکه روکش آسفالت محورهای مواصلاتی به طول ۳۰۳ کیلومتر انجام شده است، ادامه داد: آشکارسازی دهانه تونل به تعداد ۵۸ مورد انجام شده است. 
وی با اشاره به اینکه تا سال ۹۲ تعداد هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر واگذار شده بود، افزود: رفع تصرف اراضی ملی از اهمیت بالایی برخوردار است که پیرو این مهم طی سه ساله گذشته در استان یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۶ متر مربع رفع تصرف از اراضی ملی صورت گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟