پاتک پلیس لرستان به سوداگران مرگ/ ۳۹۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار " یحیی الهی در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمودهای سردار فرمانده کل انتظامی با توجه به فرا رسیدن سال نو مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی و نقاط جرم خیز استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۷۷ قبضه سلاح شکاری و ۲۷ قبضه سلاح جنگی به همراه ۳ هزار و ۵۹۳ عدد فشنک کشف و ۵۳ نفر در این رابطه دستگیر شد.

سردار الهی کشف ۳۹۵ کیلوگرم مواد مخدر و ۴ هزار ۷۷۴ عدد قرص روانگردان و دستگیری و جمع آوری ۲۲۰ خرده فروش و قاچاقچی و معتاد متجاهر، دستگیری ۳۴ سارق و یک مالخر و کشف ۱۱ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را از دیگر توفیقات انتظامی این طرح دانست و گفت: کشف ۴۱ هزار ۵۶۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۵۴ میلیارد ریال و توقیف ۱۵ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی ) و ۲ دستگاه کامیون و دستگیری ۱۷ نفر در این رابطه از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان گفت: در این طرح ۱۵۱ دستگاه خودرو و تعداد ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شدند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

کدخبر: 982388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟