تحقق ۳۳ مصوبه اقتصادی سفر رئیس جمهور

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار روز یکشنبه در مجمع سالانه بسیج لرستان اظهار کرد: احیا ۱۹۰ واحد تولیدی تعطیل در لرستان بخشی دیگر از اقدام های دولت سیزدهم است که منجر به رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی شد.

وی به پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه‌های عمرانی استان از جمله تقاطع دانشگاه لرستان و تقاطع خیابان شریعتی اشاره کرد و افزود: ۱۴۰ مصوبه پروژه عمرانی نیز داریم که ۶۰ درصد اعتبارات مورد نیاز به آنها  تزریق شده است و خیلی از این پروژه‌ها در آستانه افتتاح و تکمیل  قرار دارند.

استاندار لرستان گفت: گیاهان دارویی و شیلات مزیت های نسبی هستند که می‌توانند مورد حمایت قرار بگیرند و در  رونق اقتصادی تاثیر گذار باشند.

وی افزود: دولت سیزدهم را می‌توانیم دولت بسیج معرفی کنیم، چرا که در آغاز فعالیت آن با مشکلات زیادی مواجه بود اما با عملکرد بسیجی از این مشکلات عبور کرد.

زیویار به بسیج به عنوان یک دادرس،اشاره کرد و یادآورشد : بسیج یک ظرفیت مهم و تاثیر گذار است، که می توان از این ظرفیت در راستای پیشرفت استان  استفاده شود.

استاندار لرستان گفت: دولت سیزدهم با وجود چالش‌ها و مشکلات نه تنها کار را تعطیل نکرد بلکه سفرهای استانی را  آغاز و مصوبات متعددی هم به دنبال داشت.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

کدخبر: 981670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟