گشت مشترک تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌ها برای کنترل بازار+فیلم
حجم ویدیو: 48.84M | مدت زمان ویدیو: 00:03:20

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان اظهار کرد: طرح نظارتی مشترک سازمان تعزیرات حکومتی با همراهی و حضور دیگر دستگاه های متولی امر کنترل بازار از 15 اسفند ماه شروع شده و تا 23 فروردین ماه در سطح استان ادامه دارد.

علی اکبر مختاری گفت: ما مسئولین و مدیران مدیون خون شهدا هستیم، استان شهید پرور و عالم خیز و صنعتی اصفهان نیاز به مجاهدت و کار جهادی افزون تری دارد که آرامش نسبی در سطح بازار را به سهم خود بتوانیم با همدلی و یاری یکدیگر در این شلوغی آخر سال فراهم نماییم و شایعه سازان و سودجویان کام مردم را تلخ نکنند.

گشت متنمدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان خطاب به همشهریان گفت: امسال این عید نوروز  تقارن یافته با ماه پر خیر و برکت و روزهای پرفیض رمضان باید برای همه مردم عید باشد.

وی افزود: تولید کننده و عرضه کننده بعنوان کاسب با انصاف حبیب خدا و مصرف کننده نیز که آحاد مردم می باشند بعنوان بنده خدا زیر چتر حمایتی تعزیرات حکومتی هستند.

گشت متن 2مختاری خاطر نشان کرد: هدف و رویکرد ما امسال با توجه به کاهش قدرت خرید مردم و کم رونقی بازار هدفمند نمودن  و سامان بخشیدن به بازرسی و نظارت ها و حضور رئوسای شعب تعزیرات در گشت ها می باشد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 978417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟