اهدا 10 دستگاه آمبولانس به علوم پزشکی لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ علی دولتشاهی نیکوکار خرم‌آبادی در این مراسم گفت : امروز روز احسان و نیکوکاری است و سعی کردیم که در این روز مبارک، مراسم اهدا آمبولانس ها برگزار شود.

وی هدف از این کار نیک را رضای خداوند دانست و گفت: این دنیا به کاهی نمی ارزد و تنها چیزی که در ذهن ماست؛ این است که یک کار خیر و اقدامی خداپسندانه در راستای رضای خداوند و خدمت به مردم برداشته شود.

خیر خرم‌آبادی افزود: نه تنها در استان، بلکه در کشور و خارج از کشور، در خدمت مردم هستیم و باید در راستای اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداریم و اگر شهدا نبودند؛ ما الان اینجا نبوده و باید قدردان خون شهدا باشیم.

دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این مراسم نیز با بیان اینکه خیرین حوزه ی سلامت از پرداخت مالیات معاف هستند؛ خیرین و تجار عزیز را تشویق به ورود آمبولانس کرد تا گام های مهمی در راستای ارائه ی خدمات بهتر به مردم، برداشته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، ضمن قدردانی از علی دولتشاهی خیر خوشنام لرستانی که امروز ده دستگاه آمبولانس را تحویل حوزه ی سلامت داد؛ گفت: اقدامات خیرخواهانه و کار نیک که رضای خداوند در آن است؛ سبب می شود که انسان احساس خوشحالی کند و پاداش این کار خیر نزد خداوند محفوظ است.

دکتر دلفان ورود خیرین به حوزه ی سلامت جهت ارائه ی خدمات مطلوب به مردم را مهم دانست؛ زیرا دولت به تنهایی از عهده ی هزینه های بالای خرید آمبولانس و دارو و تجهیزات بیمارستانی بر نمی آید و کمک خیرین در این حوزه، قطعا راهگشا است.

گفتنی است؛ علی دولتشاهی در یک اقدام خیرخواهانه ی دیگر، با پرداخت بدهی های ۱۰۰ زندانی غیر عمد که بخاطر بدهی مالی زندانی بودند؛ آزاد کرد و دو هزار کارت هدیه نقدی نیز به افراد نیازمند پشت بازار شهرستان خرم آباد اهدا نمود.

در این مراسم علی جهانی معاونت استاندار لرستان ، کشوری مدیرکل زندانهای استان و برخی دیگر از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان حضور داشتند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

 

کدخبر: 977401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟