امنیت پایدار مرهون فرهنگ انتظار است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در ادامه سلسله نشست‌های تبیینی بصیرتی که در دادگستری استان اصفهان برگزار می‌شود، به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی موعود (عج) نشستی با حضور  قضات و کارکنان دادگستری استان و حضور برخط کارکنان تمام حوزه‌های قضایی استان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت ولیعصر (عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های خاموش این نیروهای مخلص و انقلابی در راستای برقراری امنیت درجامعه تقدیر کرد.

وی امنیت پایدار در کشور را مرهون وجود فرهنگ انتظار در بین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی عنوان و خاطرنشان کرد: در طول 45سال انقلاب، هیچ عرصه‌ای را نمی‌توان یافت که دشمن از آن طریق قصد ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته اما وجود فرهنگ انتظار در بین سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور، توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و روز به روز دشمنان این نظام را ناامیدتر کرده است.

در ادامه این نشست، مدیرکل اطلاعات استان اصفهان، انسجام بین دادگستری و اداره اطلاعات را سازنده و در سطح بالایی توصیف و آن را لازمه برقراری امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد.

گفتنی است مدیرکل اطلاعات استان اصفهان با تشریح برخی نقشه‌ها و اقدامات سرویس‌های اطلاعاتی معاندین، از آگاهی و آمادگی کامل نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور برای رویارویی با اقدامات متعدد دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل خبر داد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 974862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟