بخش عمده مشکلات مردم با عزم جدی و تدبیر مسئولان مرتفع می‌شود

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست که با موضوع رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان برگزار شده بود اظهار کرد: سرمایه انسانی، بزرگترین سرمایه هر جامعه‌ای است و تمام ظرفیت‌ها وامکانات در درجه اول باید در مسیر حفظ جان مردم صرف شود.

وی افزود: نقاط حادثه‌ساز محورهای مواصلاتی استان، هر ساله زندگی و سلامتی افراد زیادی را به خطر می‌اندازد و اولویت متولیان باید ایمن‌سازی این نقاط باشد.

رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تاکید کرد: مسئولان در هر سطح و جایگاهی که هستند نباید به بهانه‌ کمبود امکانات، از انجام وظایف ذاتی خود کوتاهی کنند چرا که آنها با علم به این مسائل، قبول مسئولیت کرده‌اند و باید وقت و توان و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند را صرف خدمت مداوم به مردم کنند.

رئیس دستگاه قضایی استان، خاطرنشان کرد: چنانچه مسئولی در حوزه کاری خود دغدغه‌مندانه برای برطرف کردن مشکلی از مشکلات مردم، عزم جدی داشته باشد، نیمی از راه را طی کرده و ادامه راه نیز با تدبیر و همکاری سایر ارگان‌ها هموار خواهد شد، لذا چنانچه قصور و کوتاهی در انجام وظایف محوله در این خصوص صورت پذیرد، تشکیل پرونده از باب ترک فعل را به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است در این جلسه مصوبات جلسه پیشین ستاد قرائت و پیشرفت در انجام آن مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مصوباتی نیز در راستای الزام نهادهای ذیربط به همکاری در رفع نقاط حادثه خیز در جاده های استان به تصویب رسید.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 964121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟