اعتقاد به مردم و استفاده از ظرفیت جوانان، عامل پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدمحمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در جریان حضور در مساجد در قالب طرح جهادی ده شب-ده مسجد، ضمن اشاره به نقش برجسته رهبری امام خمینی (ره)، تکیه بر جوانان و حضور مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر هم در سایه ارشادات مقام معظم رهبری(مد ظله)، اعتقاد مردم به اسلام و حضور پرشور آنان، انقلاب اسلامی راه خود را یافته و مردم بسیاری از کشورها پیام انقلاب را دریافته اند؛ چنانچه امروز شاهد شکل گیری حرکت های ضد استکباری در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین هستیم که به برکت صدور فرهنگ انقلاب اسلامی ایران است.

دادگستری 1وی در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز یادآور شد: هدف دشمن ناامیدی و دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات است؛ لذا باید روحیه خود را تقویت کنیم و ضمن حضور پر شور در انتخابات، به افراد اصلح رأی دهیم .

دادگستری 2دادستان مرکز استان اصفهان در تشریح اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضایی استان افزود: قوه قضاییه در طول چهل و چهار سال گذشته خدمات شایانی در جهت تأمین امنیت، احقاق حقوق عامه، مبارزه با مفسدین اقتصادی و احقاق حق مظلوم از ظالم داشته است.

دادگستری 3گفتنی است در حاشیه این مراسم با برگزاری میز خدمت توسط مسؤولان قضایی و اجرایی، به مشکلات و درخواست های حقوقی و قضایی مردم، رسیدگی و دستوراتی صادر شد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 971304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟