افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد تا پایان سال جاری/ پروژه کارخانه شن و ماسه شهرداری کلید خورد

به گزارش رکنا از لرستان؛ داریوش بارانی بیرانوند در آئین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری خرم‌آباد ، با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: ایران اسلامی پس از سال‌ها از دست استعمار نظام زورگوی امپریال خارج شد که باید آن را قدر دانست.

وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه مسوولان سخت‌تر است و باید خدمت خالصانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه ۴۰ میلیارد تومان پروژه در مجموعه شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از این میزان اعتبار، ۳۷ میلیارد تومان در پروژه‌های شهری خرم‌آباد تا پایان سال هزینه خواهد شد.

بارانی بیرانوند با اشاره به افتتاح ۲ پروژه ورزشی در شهرداری منطقه ۳، تصریح کرد: در سال آینده جایگزین‌های متعددی برای تقاطع غیرهمسطح خرم‌آباد پیش‌بینی خواهد شد.

افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح جاویدالاثر این شهرستان تا پایان امسال

وی با بیان اینکه پروژه‌های امروز از نوع هوشمندسازی، عمرانی و بازآفرینی هستند، گفت: امروزه هوشمندسازی یک الزام است و همه ما مکلف به پیروی از مسائل و موارد مرتبط به هوشمندسازی در حوزه‌های مختلف همچون پایش، خدمات و ... هستیم.

بارانی بیرانوند به بازآفرینی ۶ هکتار بافت تاریخی شهر خرم‌آباد اشاره و اظهار کرد: بهسازی و بازآفرینی مناطق فرسوده و حاشیه‌ای خرم‌آباد در دستور کار قرار دارد.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه کارخانه شن و ماسه شهرداری امروز کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۶۰ میلیارد تومان از هدررفت سرمایه‌های شهرداری جلوگیری می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت پادگان ۰۷ خرم‌آباد، گفت: زمین پادگان ۰۷ تفکیک و برای اجرا ابلاغ شده است، ابلاغی که بر اساس آن سهم شهرداری و مردم کمتر از ۷ هکتار است.

بارانی بیرانوند ادامه داد: تلاش مجموعه مدیریت ارتش استان و همچنین تیم شهری بر تحقق مطالبه عمومی مردم مبنی بر نجات این عرصه است، از این‌رو جلسات بسیاری انجام و در نهایت هفته گذشته به توافق جدیدی رسیدیم.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: بر اساس این توافق سهم شهر خرم‌آباد از هفت هکتار به ۱۰ هکتار افزایش خواهد یافت که از سه طرف به فضای عمومی دسترسی دارد.

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 971261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟