تعداد جانباختگان واژگونی اتوبوس به سه نفر رسید

به گزارش رکنا از سمنان،️ متاسفانه دقایقی پیش باخبر شدیم یکی دیگر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل کارگران شرکت تولیدی کفش بهمن در اثر شدت جراحات در بیمارستان کوثر سمنان جان با جان آفرین تسلیم کرد

 حادثه واژگونی اتوبوس حامل کارگران واحد صنعتی کفش بهمن در جاده سمنان _ مهدیشهر ساعت ۵:۵۵  امروز در کیلومتر ۵ جاده سمنان مهدیشهر رخ داد. 

در این حادثه یکی از کارگران در صحنه تصادف جان باخت ، یک نفر در همان دقایق اولیه انتقال به بیمارستان درگذشت و کارگر دیگر به رغم تلاش پزشکان و انجام عمل جراحی، به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد و به دیار باقی شتافت. 

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: پس از حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سمنان - مهدیشهر ۳۱ به بیمارستان کوثر منتقل شدند که  هم اکنون با تلاش کادر درمان  ۹ نفر از کارگران مصدوم  ترخیص شدند و بقیه بستری هستند .

سرهنگ موسی بزرگی فرمانده پلیس راه استان سمنان تخطی از سرعت مطمئنه، لغزندگی جاده بر اثر بارندگی و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت این حادثه اعلام کرد.

این حادثه در شرایطی رخ داد که اغلب سرنشینان اتوبوس در خواب بودند و بعد از انحراف و سرخوردن خودرو و واژگونی سراسیمه از خواب پریدند و خود را در مرکبی غلتان یافتند. 

شدت حادثه به حدی بود که سقف اتوبوس در برخی نقاط تقریبا با بدنه تماس پیدا کرده بود و برخی از سرنشینان از اتوبوس در حال غلت زدن به بیرون پرتاب شده بودند. 

در این حادثه تلخ و تا این لحظه سه نفر جان خود را از دست دادند و 25 نفر مصدوم شدند. 

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 966675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟