پیگیری وضعیت کارگران مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس

به گزارش رکنا از سمنان، در پی حادثه صبح امروز واژگونی اتوبوس حامل کارگران شرکت تولیدی کفش بهمن در مهدیشهر که منجر به فوت دو نفر و مصدومیت 28 نفر دیگر از سرنشینان اتوبوس شد، برای اطلاع از وضعیت مصدومان حادثه طی تماسی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: ۲۹ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سمنان - مهدیشهر به بیمارستان کوثر منتقل شدند که یکی از آنها در بیمارستان فوت کرد یک نفر با حال وخیم در اتاق عمل، تحت جراحی قرار دارد و سایر مصدومان با آثار کوفتگی و ضرب دیدگی تحت درمان هستند .

کارن یحیایی افزود: برای رسیدگی به حال مصدومان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ، هفت دستگاه آمبولانس اورژانس و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شده بود.

پژمان قرائیان رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این خصوص گفت: با اعلام حادثه از نزدیک ترین پایگاه عملیاتی اورژانس تیم امدادی به محل اعزام و بعد از گذشت پنج دقیقه اولین کد امدادی اعلام و امدادگران در محل حادثه حاضر شدند.

قرائیان افزود: در لحظات اولیه حادثه 1 ینفر از مصدومان متاسفاته فوت شد و 26 نفر به بیمارستان منتقل شدند که نفر دوم هم در این حادثه جان باخت.

به گفته یکی از مصدومان حادثه اتوبوس بدلیل بارندگی و لغزندگی جاده از مسیر منحرف شده و بعد از واژگونی به دور خود چرخیده است. اکثر سرنشینان در لحظه وقوع حادثه خواب بودند و با صدای فریاد راننده وحشتزده در حالی از خواب پریدند که خود را در بین زمین و هوا معلق می دیدند.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل کارگران واحد صنعتی کفش بهمن در کیلومتر 5پنج جاده سمنان _ مهدیشهر که ساعت 5 و 52 دقیقه رخ داد ۲ کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ موسی بزرگی فرمانده پلیس راه استان سمنان تخطی از سرعت مطمئنه، لغزندگی جاده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت این حادثه اعلام کرد.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 966562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟