پیشرفت مطلوب نهضت ملی مسکن در استان سمنان

به گزارش رکنا از سمنان، استاندار سمنان امروز به منظور بررسی میزان پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان از واحد‌های مسکونی در حال ساخت شهرک روزیه بازدید کرد.

1402042913234011727985754

در این بازدید سیدمحمدرضا هاشمی ضمن ابراز رضایت از وضعیت ساخت و ساز در طرح مسکن ملی گفت: استان سمنان جزو استان هایی است که بیشتر در حوزه ویلا سازیاقدام کرده و بزرگترین سایت ویلا سازی کشور در نهضت ملی مسکن با هزار و   ۷۶ واحد مسکونی در شهرستان دامغان در حال احداث است.

هاشمی افزود: استان سمنان در زمینه پیشرفت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور پس از خراسان جنوبی دارای رتبه دوم است و از این حیث عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی گفت: ۲۰۰ هکتار زمین به نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان با اولویت طرح جوانی جمعیت الحاق شده است.

استاندار سمنان از ساخت 2 هزار و سیصد واحد مسکونی روستایی در استان خبر داد و افزود: بنیاد مسکن در سطح روستاها نیز بسیار خوب و رضایت بخش عمل کرده است.

هاشمی همچنین با اعلام آمادگی در خصوص واگذاری زمین به متقاضیان مسکن در روستا‌ها گفت: به منظور تشویق به مهاجرت معکوس و تولید ثروت در روستا‌ها در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی نیز آمادگی کامل وجود دارد.

هاشمی با یادآوری اینکه ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در استان سمنان در حال احداث است گفت: شهرک روزیه سمنان از ابتدا در این طرح فعال شدکه جمعا ۷۵۰ واحد در سه مجموعه ارتش، بنیاد مسکن و خودساز در ساخت و ساز است، زیرساخت‌ها فراهم بوده و مشکلی بابت بهره برداری به موقع، وجود ندارد.

وی ضمن ابراز رضایت از روند ساخت واحدهای مسکونی، از دستگاه های مرتبط نظیر شهرداری، مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن تقدیر کرد.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 963962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟