آغاز ساخت بزرگترین مجموعه خانه های ویلایی کشور در دامغان

به گزارش رکنا از سمنان، پس از کش و قوس فراوان ساخت بزرگترین مجموعه خانه های ویلایی کشور در قالب طرح ملی مسکن در استان سمنان آغاز شد.

در این طرح یک هزارو ۷۴ نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن، برای ساخت خانه ویلایی زمین دریافت می‌کنند

حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: این مجموعه ویلایی ساز در زمینی به مساحت ۴۸ هکتار احداث می‌شود.

استاندار سمنان هم در این مراسم از برنامه ریزی برای ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن ملی در این استان در چهار سال آینده خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۷ هزار و ۷۹۶ واحد مسکن ملی در استان سمنان در حال ساخت است.

وی افزود: در قالب قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت تاکنون ۵۵۷ خانواده واجد شرایط زمین دریافت کرده اند.

مهدی بندرآبادی در خصوص شروع عملیات اجرایی آماده‌سازی اراضی و ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دامغان گفت: با آغاز عملیات آماده‌سازی اراضی و احداث ۱۰۷۴ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دامغان جوانان شهر دامغان طعم شیرین صاحب‌خانه شدن را خواهند چشید،

وی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از طرح‌های راهبردی برای جبران کسری ساخت‌وساز در سال‌های اخیر برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان با اشاره به اینکه ساخت مسکن ویلایی در این شهرستان در قطعات ۱۶۰ متری خواهد بود گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دامغان یک هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۷۴ نفر خانواده دامغانی واجد شرایط شناخته شدند که صاحب مسکن ویلایی می شوند.

آئین آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی اراضی و ساخت ۱۰۷۴ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان دامغان با حضور استاندار سمنان، امام جمعه دامغان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دامغان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برگزار شد.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 941513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟