پرداخت دو میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان کمک هزینه اجاره

به گزارش رکنا ازقزوین،محمد صیادی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای رسالت خدمت رسانی خود، خدمات مختلفی را ارائه می کند که یکی از این خدمات در حوزه مسکن است.

وی ادامه داد: خدمات حوزه مسکن در زمینه پرداخت کمک اجاره مسکن، کمک بلاعوض برای ساخت مسکن، تسهیلات ساخت مسکن، تسهیلات خرید مسکن، تسهیلات ودیعه مسکن و ... است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری هفت هزار و ۹۸ مددجوی تحت حمایت بیش از دو میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان کمک هزینه اجاره بهاء دریافت کردند.

وی افزود: این خدمت در مدت مشابه سال گذشته برای چهار هزار و ۱۴۵ مددجوی تحت حمایت بیش از یک میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان کمک بوده است که در سال جاری شاهد رشد ۷۱ درصدی به لحاظ تعداد و ۱۲۸ درصدی به لحاظ رقم پرداختی بودیم.

صیادی عنوان کرد: همچنین طی ۹ ماهه سال جاری ۷۳۳ مددجو و نیازمند بیش از ۳۰ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن موضوع تبصره ۱۶ منابع بانکی را دریافت کردند که این خدمت نیز در مدت مشابه سال گذشته برای ۴۶۴ نفر بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا در صورت تأمین زمین برای نیازمندان، مطابق مقررات نسبت به احداث واحد مسکونی اقدام کند که در این زمینه علاوه بر تسهیلات برا کمک خیران نیز بهره می گیریم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند برای کمک به نیازمندان علاوه بر مراجعه حضوری از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک های خود را اهداء کنند.

 

منبع:روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)

لیلابیگدلی/قزوین

کدخبر: 961306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟