پای تمامیت ارضی ایران ایستاده‌ایم

به گزارش رکنا ازقزوین، ناصر کنعانی در مراسم پرسش و پاسخ دانشجویی که در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شدگفت: ژیم صهیونیستی راهبرد امنیت و بقای خود را در ایجاد بی ثباتی و ناامنی در منطقه و جهان اسلام بنا گذاشته است و همچنان نیز بر همان راهبرد ایستاده و پافشاری می‌کند.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی مبتنی بر نگاه بلند انسانی و اسلامی بنیانگذار جمهوری اسلامی و امام راحل و برخاسته از قانون اساسی مبتنی بر دیدگاه اسلام و رهبر معظم انقلاب و مبانی اسلامی، انسانی، اخلاقی و حقوق بین الملل مسایل فلسطین را پیگیری می کند.

وی، بنا و بقای رژیم غاصب صهیونیستی را تهدیدی برای امنیت منطقه و امنیت بین‌المللی دانست و یادآور شد: بقا و دوام این رژیم منحوس محصول راهبرد نظام سلطه بین‌المللی علیه جهان اسلام و کشورهای منطقه است.

IMG_1165

وی در ارتباط با مواضعی که در تعارض با تمامیت ارضی کشورمان باشد نه مماشات و نه مسامحه می کنیم و در این زمینه همه اقدامات دیپلماتیک را جهت برخورد با اظهارات و مواضع روسیه انجام داده ایم.

سخنگوی وزارت امور خارجه اذعان کرد: امروز عضویت در سازمان های بیریکس و شانگهای، نشان دهنده قدرت و نقش ایران در مجامع بین المللی و منطقه ای است. در بیریکس از ظرفیت های صادراتی و از سرگیری روابط با کشور هایی که قبلا قطع شده بود و همچنین تبدیل تهران به عنوان مرکز دیپلماتیک، نشان از پویایی وزارت خارجه است.

IMG_1156

لیلا بیگدلی/قزوین

عکاس/گلناز بابایی

 

 

کدخبر: 960360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟