شهید سلیمانی برادری را در منطقه احیا کرد

به گزارش رکنا ازقزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در رزمایش توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی توسط سازمان بسیج سازندگی استان که در محل سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شدگفت: علت برجستگی شخصیت حاج قاسم و موفقیت‌های ایشان در جبهه مقاومت را فقط می‌توان در یک جمله خلاصه کرد که هدف ایشان از این مجاهدت‌ها، ایجاد اتحاد و همبستگی بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به مرمت و تحویل ۲۲ واحد مسکونی ولی نعمتان با همکاری کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و افزود: بسیج حقوقدانان در آزادی زندانیان معسر گام‌های خوبی برداشته که بخشی از زندانیان در کارخانجات و توسط خیران مشغول به کار شده‌اند و بخش اعظمی نیز سر کار و زندگی خود هستند.

11111

فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: اهالی رسانه ضمن انجام رسالت خود در این کار بزرگ کمک کنند و در بازنشر و پخش اخبار مربوطه به کسانی که مایلند به ولی نعمتان یاری برسانند شماره حساب لشکر 10 سیدالشهدا را در اختیار هموطنان و خیرین گرامی شهر قرار دهند.

آتانی تصریح کرد: سلیمانی می خواست که همه کنار هم باشیم و وحدت و انسجام را جدی بگیریم و با این روحیه ملل مظلوم یمن و لبنان و فلسطین و عراق را متحد کرد تا در برابر ستم بایستند.

12165019_625

سردار آتانی بیان کرد: توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان بسرعت توزیع می کنیم و از شما دعوت کردیم تا این کار تبلیغ شود تا خیرین پای کار بیایند و این کمک ها تداوم یابد. 

فرمانده سپاه استان بیان کرد: در کل کشور ۳۴۵ هزار و ۸۸۶ بسته معیشتی و ۸ هزار و ۴۵۸ سری جهیزیه توزبع می شود و با کمک خیرین ۴۳۳ زندانی نیازمند هم آزاد می شوند. 

وی گفت: بسیج سازندگی در کنار عمران و آبادانی مناطق محروم در اجرای کمک های مومنانه هم پای کار است و این کار ارزشمند را انجام می دهد. 

سردار آتانی اظهارداشت: اولویت ما آبرسانی به روستاییان است و در این راستا قرار است پنج مجتمع آبرسانی احداث شود که آب شرب ۹۶ روستا تامین خواهد شد.

12164747_740

وی افزود: سپاه و بسیج برای رضایت خدا به خلق خدا می کنیم تا مشمول رضایت خداوند شویم و نهضت کمک مومنانه بخشی از این اقدامات با نیت حاج قاسم است.

فرمانده سپاه استان قزوین افزود: تمام توان و نیروی خود را برای خدمت به مردم به میدان آورده‌ایم و جز انگیزه خدمت جز در فکر سپاه و بسیجی نیست و از تمام مسئولین امر خواسته‌ایم که حرمت ولی نعمتان حفظ شود.

2222

IMG_1060

IMG_1074

IMG_1142

لیلابیگدلی/قزوین

کدخبر: 960371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟