توقیف 68 دستگاه خودرو متخلف در خرم آباد

به گزارش رکنا از لرستان؛ سرهنگ" نبی اله قاسمی" در تشریح این خبر بیان داشت: در تداوم طرح های امینت بخش در سطح شهر و محورهای مواصلاتی این شهرستان و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی برای دیگر رانندگان، طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح عملیاتی طی 48 ساعت گذشته 68 دستگاه خودروی تغیر وضعیت موسوم به شوتی که با رانندگی های مخاطره آمیز باعث ایجاد بی نظمی و خطر در سطح جاده ها شده بودند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان این که تنها در مواقع ضرورت و به هنگام معیوب شدن یا از بین رفتن بعضی قطعات یا ارکان اصلی خودرو مانند، سیلندر، شاسی، اتاق و رنگ مالکان می توانند با اخذ مجوز از پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به تعویض قطعات اقدام کنند گفت: پلیس با هر گونه تغییردر وضعیت ظاهری مانند گذاشتن گارد درجلو، عقب و یا اطراف خودرو و یا نصب چراغ های غیر مجاز، دودی کردن شیشه ها و دستکاری در فنر بندی خودرو و دیگر تغییرات برخورد می نماید و تا کنون نیز با تعداد زیادی از این خودروها برخورد شده است.

سرهنگ قاسمی در پایان به رانندگان توصیه کرد، ضمن رعایت حقوق شهروندان، وسیله نقلیه خود را دستکاری نکنند و اگر تغییر وضعیتی ایجاد کرده اند آن را اصلاح نمایند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 957849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟