گرانی در کار نیست، عرضه بنزین با همان قیمت مصوب

به گزارش رکنا از سمنان، بدنبال بروز اختلال در سیستم عرضه بنزین در جایگاه های سوخت و قطعی موقت پیش آمده از صبح امروز سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان به تشریح موضوع پرداخت و گفت: به دنبال بروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت کشور، فعالیت ۹۰ جایگاه‌  سوخت دراستان سمنان هم از صبح امروز با مشکل مواجه شد که با تلاش کارشناسان هم اکنون سوخت رسانی به صورت دستی در ۳۰ جایگاه آغاز شده است.

بر اساس اعلام مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از ساعات اولیه امروز صبح در 86 جایگاه عرضه بنزین در سطح استان بر اثر اختلالات نرم افزاری عرضه سوخت با مشکل روبرو شده بود.

بر اساس اعلام مسئولین در حال حاضر سوخت رسانی و عرضه بنزین در جایگاه های سوخت استان به صورت دستی انجام می شود، با این حال صف های خودرو برای دریافت سوخت همچنان برقرار می باشد و شهروندان برای دریافت بنزین مورد نیاز باید در صف انتظار قرار داشته باشند.

هر چند به گفته مسئولین این صف و انتظار ناشی از کندی عرضه بدلیل عرضه دستی می باشد که به زودی مرتفع و توزیع بنزین به روال قبل باز می گردد.

خبرگزاری صداوسیما به نقل از روزنامه جروزالم پست در خبری اعلام کرد گروه هکری گنجشک درنده مسئولیت هک شدن جایگاه‌های سوخت در سراسر ایران را بر عهده گرفت.

این گروه هکری در گذشته نیز مسئولیت هک جایگاه‌های سوخت، خطوط راه‌آهن و کارخانه‌های فولاد ایران را بر عهده گرفته بود.

رضا نواز سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت  هم با تکذیب شایعاتی مبنی بر تغییر قیمت بنزین و گازوییل، گفت: ساعتی پیش اختلالی در جایگاه‌های سوخت ایجاد شد که اکنون این مشکل در دست بررسی است و مانعی برای عرضه سوخت به صورت آزاد وجود ندارد.

وی  با بیان اینکه مشکل نرم افزاری در حال رفع است گفت: تا ساعت آینده جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گازوییل به مدار باز می‌گردد اکنون برای رفع نیاز مردم به صورت مقطعی، عرضه سوخت به صورت آزاد صورت می‌گیرد.

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 955940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟