رئیس هیات تیراندازی با کمان استان سمنان معرفی شد

به گزارش رکنا از سمنان، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان که برای شرکت در مجمع انتخابات رئیس این هیات ورزشی به سمنان سفر کرده است در گفتگو با خبرنگاران گفت: استان سمنان با توجه به نزدیکی به تهران یکی از استان‌های هدف همه فدراسیون‌ها مخصوصا فدراسیون تیر اندازی با کمان است که توانسته است در دوره‌های گذشته سابقه خوبی در میزبانی مسابقات داشته باشد.

غلامرضا شعبانی بهار از آمادگی فدراسیون برای تقویت هیات استان خبر داد و افزود: در صورتی که به لحاظ زیر ساختی از سوی استان به هیات تیراندازی با کمان کمک شود با کمک های فدراسیون در بخش تامین تجهیزات و به خصوص در برگزاری اردو‌ها  به استان سمنان قطعا این رشته ورزشی در سمنان شکوفا می شود .

وی گفت: بر اساس اساسنامه فدراسیون در صورت برگزاری اردو در استان ها 6 ورزشکار استان می توانند زیر نظر مربی تیم ملی تمرین کنند و این فرصت خوبی است که برای پیشرفت هیات و ورزشکاران استان قابل دسترس می باشد.

به گفته شعبانی هم اکنون ملی پوشان تیم ملی تیراندازی با کمان برای کسب سهمیه المپیک زیر نظر سرمربی کره ای در حال تمرین هستند.

حسین عرب رئیس هیات تیراندازی با کمان استان سمنان هم گفت: سیاست‌های فدراسیون این است که بتوانیم استعداد‌های برتر را شناسایی برای دوره ۵ ساله به قهرمانی کشوری برسانیم.

وی افزود: رده‌های پایه نونهالان، نوجوانان و دانش آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که ما سعی داریم به این رده‌های سنی توجه ویژه داشته باشیم.

عرب تجهیزهیات های شهرستانی را به عنوان یکی از مهمترین برنامه های آتی هیات برشمرد و گفت: با توجه به نبود امکانات در شهرستان ها، در صورت تجهیز می توانیم مسابقات رنکینگ و قهرمانی را در سطح استان با کیفیت بهتری برگزار کنیم و در سال های آینده با قدرت بیشتری در مسابقات کشوری حضور پیدا کنیم.

علی رستم زاده/سمنان

کدخبر: 953788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟