کشف انبار احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی در دلفان

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار " یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و امنیت محله محور و مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان "دلفان " از وجود یک انبار قاچاق کالاهای اساسی در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان در بازدید از انبار شناسایی شده مقادیر قابل توجهی از کالاهای اساسی قاچاق شده، از قبیل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و سایر اقلام در برندهای مختلف را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در ادامه تصریح کرد: در این عملیات ۹۶ دستگاه ماکروفر، ۸۲ دستگاه جاروبرقی، ۶۸ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۴ دستگاه اجاق گاز،۳۶ دستگاه ضبط صوت بزرگ، ۱۸ دستگاه هود آشپزخانه و ۸ دستگاه یخچال کشف شد که کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات مذکور را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی در لرستان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی ضمن تقدیر از شهروندان و مشارکت آنان در تامین امنیت عمومی جامعه، از آنان خواست که در مقابله با قاچاق کالا و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 946691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟