رکنا حائز رتبه برتر تولید خبر در جشنواره حاصَل

به گزارش رکنا از سمنان، آثار و تولیدات رسانه ای در جشنواره حاصَل در شش بخش به داوری گذاشته شد که حسن رستم زاده نماینده رکنا در سمنان توانست عنوان برتر بخش خبر را از آن خود کند و از سوی برگزار کنندگان مورد تقدیر قرار گیرد.

IMG_20231106_190540_165

 در بخش عکس مسعود محقق عکاس ایسنا، در بخش تولیدات تلویزیونی حسین نورانیان و عباس ایمانیان، در بخش خبر حسن رستم زاده از خبرگزاری رکنا، در بخش مصاحبه شهربانو خسروی از روزنامه بیان مردم، در بخش نماهنگ و کلیپ مهدی قدوسی از سنگسر آنلاین حائز رتبه برتر شدند.

 رئیس شورای اسلامی شهر مهدی شهر در این مراسم با قدردانی از دست‌اندرکاران رسانه ای شکرانه حاصل گفت: این شکرانه یکی از بهترین آئین های فرهنگی برگزار شده در مهدی شهر بود که بقول سنگسری ها "خَلی شَکیل" و در شان بزرگترین ایل استان برگزار شد.

حبیب الله اقیان اظهار داشت: خلوص نیت کارکنان شهرداری و همیاری مخلصانه و دلسوزانه عشایر باعث شد کارها به خوبی پیش رفته و کمترین انتقاد را در برگزاری این شکرانه داشتیم. 

IMG_20231106_191119_808

وی معرفی ورزشکاران برتر ،تجلیل از خانواده شهدای عشایر ، برپایی غرفه و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری را از اقدامات شایسته در این شکرانه برشمرد و اظهار داشت :شورا و شهرداری مهدی شهر همچنان مصمم به ادامه مسیر و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند 

دبیر شکرانه حاصل هم گفت: به لطف خدا و تلاش دوستان همراه و همدل آئین حاصل پرثمر بود و با همکاری و مشارکت همه جانبه اتفاقات خوبی را رقم زدیم‌.

علی اکبر معصومیان خبرنگاران را رسولان جامعه نامید و از آنها خواست همواره یک گام جلوتر از مردم و هادیان و رسولان آنها باشند و در اطلاع رسانی دقیق و بی‌طرفانه بکوشند.

شهردار مهدی شهر هم با تجلیل از عملکرد خوب کارگروه رسانه و اطلاع رسانی شکرانه گفت: شاهد تولید محتواهای اثر گذار ، زیبا و هدفمند از شکرانه بودیم و تقریباً همه ابعاد آن پوشش داده شد و هیچ بخشی از چشم مستند نگاران پوشیده نماند.

علیرضا شربتدار خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی پیمایشی و میدانی تخمین زده می شود که بیش از ۲۴ هزار نفر در شکرانه شرکت کردند و شاهد حضور گردشگران خارجی هم بودیم.

مدیر رسانه‌ای شکرانه حاصل هم از تولید ۷۰۰ دقیقه مستند تصویری از این آئین استانی خبر داد و گفت: این تولیدات تبدیل به برنامه های متنوع شده و یکی از نقاط قوت کار رسانه ای تداوم انتشار محتواهای تولیدی تا دو هفته بعد از شکرانه بود.

 سمیه قاسمی با بیان اینکه چهار گروه تولید محتوای رسانه ای و فضای مجازی اختصاصی در شکرانه حاصل  فعالیت داشتند و صدها نماهنگ، کلیپ، گزارش ،خبر و مصاحبه از این برنامه تولید شد، افزود : تولید مستند ۲۰ دقیقه‌ای و پخش از شبکه‌های ملی از آخرین اقدامات در راستای معرفی شکرانه حاصل است.

در خاتمه این مراسم حسین نورانیان از صداوسیمای مرکز سمنان و حسن رستم زاده نماینده خبرگزاری رکنا در آستان جوایز نقدی خود را به مردم مظلوم غزه اهدا کردند. 

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 943866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟