بهره گیری از اراده جهادی استان برای اجرای طرح های توانمندسازی و پیشرفت اجتماع‌محور نجف‌آباد

به گزارش رکنا از اصفهان؛عبدالرسول امامی در سخنانی پس از تشریح برنامه های پیش بینی و اجرا شده شهرستان در حضور استاندار و مدیران استانی در شورای اداری استان، بر بهره گیری هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی شهر در بخش های مختلف از این فرصت ویژه و مهم در راستای انجام بهترین خدمت به شهروندان و رفع موانع موجود تأکید کرد.

امامی با برشمردن موارد مطروحه در جلسه بخشداران، شهرداران با حضور با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، موضوع ایجاد تفرجگاه عمومی و حل معضلات کشتارگاه صنعتی را از مهمترین نکات مورد نظر مجموعه مدیریت شهری نجف آباد دانست که با پیگیری و طرح در جلسات استانداری و اخذ مصوبه روند رفع مشکلات تسریع خواهد شد.

وی از حضور اعضای شورای اداری استان به ریاست استاندار در یادمان شهداء و تجدید میثاق با مقام شامخ آنان و دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی، بازدید از بنگاه های اقتصادی، پیگیری مجدانه انجام و  اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی شاخص مانند زیرگذر شهدای دانشجو که کلنگ آغاز آن نیز به دستان مبارک استاندار زده شد، دیدار با نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان در محل سالن اجتماعات پردیس سینمایی به عنوان دیگر بخش های این میزبانی یاد کرد که در تمامی بخش های شهرستان میزبان تیم شورای اداری استان بودند.

شهردار نجف آباد ملاقات های مردمی و چهره به چهره متعدد  استاندار و مدیران استانی را یکی از رخدادهای متمایز این سفر دانست و خاطرنشان کرد شهروندان با توجه به حوزه فعالیت و موانع حیطه خاص، با معاونین استان و مدیران مربوطه به صورت مستقیم و چهره به چهره دیدار و مشکلات و مطالبات خود را مطرح و در کمترین زمان پس از طرح، به مدیران سطح شهرستان دستورات لازم ابلاغ و ارسال شد. 

عبدالرسول امامی تشکیل جلسه اختصاصی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد با استاندار و مدیران استانی را به عنوان اتفاقی نیکو در راستای انتقال و طرح مشکلات شهر نجف آباد ذگر کرد و ابراز امیدواری نمود موارد مهم و کلانی چون میزبانی جلسات کمیته کار ماده پنج و تسریع تصویب طرح تفصیلی به سود شهر و به مصالح شهروندان فهیم نجف آباد ختم گردد. وی همچنین از برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع تولید ویژه شهرستان به عنوان مجمعی راهگشا در تحقق رفع معضلات حوزه اقتصادی شهر به عنوان مالک ۳۵درصد از بخش صنعت استان یاد کرد که به زودی ثمره آن در فعال شدن بنگاه های غیرفعال نمود خواهد داشت.

امامی میزبانی سالن شهروند از شورای اداری مشترک استان و شهرستان نجف آباد را بخش نهایی بیست و دومین سفر شهرستانی شورای اداری استان دانست که تمامی مجموع ۱۰۴ مصوبه اخذ شده در این سفر با حضور مدیران استان و شهرستان مورد بررسی نهایی قرار گرفت تا جهت اجرای دقیق توسط فرمانداری ویژه شهرستان به دستگاه های مرتبط ابلاغ گردد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 919184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟