هدف گذاری ما حمایت از شرکت های دانش بنیان است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در این آیین مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه ‌پالایشگاه نفت اصفهان در دولت سیزدهم به هلدینگ پتروپالایش تبدیل شده‌است گفت: اگر چه برخی قصد دارند تا تلاش های صورت گرفته در این دولت را ناکارآمد جلوه دهند اما باید گفت که حجم فعالیت های تولیدی و اقتصادی در این دولت بسیار زیاد است که نمونه ای از تلاش های جهادی صورت‌گرفته دولت سیزدهم را در پتروپالایش اصفهان شاهد هستیم.

دکتر محسن قدیری، با اشاره به وجود ۶ شرکت در مجموعه پتروپالایش اصفهان از جذب یکهزار نخبه در این شرکت خبر داد و اشاره داشت: در راستای ایجاد انگیزه و جذب نخبگان درکشور تا سال ۱۴۰۵ هزار نفر نیروی نخبه در پتروپالایش اصفهان جذب می‌شوند.

پتروپالایش  اصفهان (2)وی از فعالیت های شبانه روزی کارکنان جهادگر تولید پتروپالایش اصفهان قدردانی کرد وگفت: در شرکت مشعل پویا بیش از۴۰ هکتار زمین برای استقرار۱۵۰ شرکت دانش بنیان و استقرار تجهیزات هایتک درنظر گرفته شده است که بزودی بهره برداری می شود.

قدیری با اشاره به انعقاد توافق نامه هلدینگ پتروپالایش اصفهان با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در قالب این تفاهم نامه پترو پالایش اصفهان قلب واحد‌های صنعتی ساخت ایران با نام عقاب خواهد شد که این واحد با شعار مرگ بر آمریکا افتتاح می شود. تمامی تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری این واحد در حال ساخت است که نزدیک به ۸۰ درصد آن تولید شده است .

پتروپالایش اصفهانمدیرعامل پترو پالایش اصفهان حضور زنان و واگذاری یکی از واحدهای مهم این شرکت به بانوان را گام مهمی در راستای توجه به عدالت اجتماعی دانست و گفت: در این واحد نسل آینده الکل های چرب برای شوینده ها  جدید تولید می شود.

قدیری ادامه داد: متاسفانه تحریم های داخلی بیش از تحریم های خارجی به ما ضربه وارد می کند . اما به‌دنبال این هستیم که اقتصادمان را چنان قوی کنیم که دشمن را زمین گیر کنیم .

وی اضافه کرد: می خواهیم تا سال ۱۴۰۵ تولید بنزین در پتروپالایش را به ۲۴.۷ میلیون لیتر برسانیم در دولت سیزدهم تولید بنزین از ۱۲میلیون لیتر به ۱۴میلیون رسید .

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان با اشاره به اینکه پدافند غیر عامل رضایتمندی کارکنان است که بیش از ۹۰درصد رضایتمندی کارکنان حاصل شده است افزود:در این هلدینگ ۶۰ طرح هوش مصنوعی طراحی شده است که با پایان طرح ERP در پالایشگاه اصفهان، تمامی امور با هوش مصنوعی انجام می شود.

وی بیان داشت: هدف گذاری ما حمایت از شرکت های دانش بنیان است و قصد داریم تمامی تولیدات آن ها را خریداری نمایم تا ایجاد انگیزه برای جامعه کار و تولید نماییم./ت

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 939062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟