نجات مادر باردار با اقدام به موقع گشت پلیس راهور اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر متوقف شدن یک دستگاه خودروی آمبولانس حامل مادر باردار در گره ترافیکی ایجاد شده در بلوار کشاورز شهر اصفهان بلافاصله واحد گشت پلیس راهور شهرستان اصفهان در محل حضور یافته و اقدام به بازگشایی مسیر کرد.

وی افزود: با توجه به پاره شدن کیسه آب مادر باردار و احتمال خفه شدن نوزاد عوامل گشت پلیس راهور خودروی آمبولانس را وارد خط ویژه کرده و آن را تا بیمارستان اسکورت کردند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: خوشبختانه با تلاش ماموران گشت پلیس راهور در بازگشایی مسیر و انتقال سریع و به موقع این مادر باردار به بیمارستان خطر مرگ حتمی برای مادر و فرزند رفع شد و نوزاد هم به صورت صحیح و سالم به دنیا آمد.

سرهنگ زارع، با اشاره به قدردانی خانواده مادر باردار و عوامل اورژانس از اقدام به موقع و سریع واحد گشت پلیس راهور استان اظهار داشت: از شهروندان می خواهیم هنگام مواجه با خودروهای آمبولانس مسیر را برای آنها باز کنند چرا که متوقف شدن این خودروها در ترافیک ممکن است به از بین رفتن جان بیماران داخل آنها منجر شود و بنابر این بایستی همه کمک کنند تا امدادگران سریعاً بیماران را به محل درمانی انتقال دهند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 938850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟