شماره گذاری خودروها بدون مشکل و در کمترین زمان انجام می شود

به گزارش رکنا، در هفته های اخیر موضوع دپوی محصولات خودروسازان بار دیگر خبرساز شد. خبری که اگرچه تازگی نداشت و پیش از این هم شاهد آن بودیم اما موجب نارضایتی حواله دارانی شد که مدت ها از زمان تکمیل وجه شان گذشته است اما هنوز خودرویی تحویل نگرفته اند. نمایندگی های این خودروسازان به مشتریان می گویند؛ خودروها در مرحله شماره گذاری متوقف مانده است.

سردار سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درخصوص عدم شماره گذاری خودروها توسط پلیس راهور به خبرنگار رکنا گفت: پلیس راهور فراجا هیچ گونه مشکلی با شماره گذاری خودروهایی که قرار است به مشتریان از سوی خودروسازان واگذار شود نداشته و تا این لحظه مراحل شماره گذاری تمام خودروها در مراکز شماره گذاری انجام شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: ما هیچ زمانی روند شماره‌ گذاری خودروها را متوقف نکرده ایم. پلیس تکلیف قانونی دارد و وقتی خودرویی مجوزهای لازم را دارد، موظف هستیم آن را شماره‌ گذاری کنیم.

حسینی در انتها افزود: بنابراین روند شماره گذاری بدون مشکل و در کمترین زمان ممکن انجام و تحویل مشتری شده است. لذا دلایل عدم تحویل به موقع خودروها را باید از سوی خودروسازان پیگیری و بررسی کرد.

کدخبر: 933927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر: اصغر آزاددل سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟