کشف محموله 49 کیلویی شیشه

به گزارش رکنا از اصفهان؛سرهنگ  احمد نیکبخت  بیان داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با انجام کار دقیق پلیسی از حمل و جابه جایی محموله ای از مواد افیونی با یک دستگاه خودرو سواری پژو در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان شهرضا مطلع شده و وارد عمل شدند.

وی در ادامه گفت: با حضور به موقع پلیس و رصد گسترده میدانی محور مورد نظر سرانجام خودرو پژو حامل مواد مخدر در ایست و بازرسی شهید امامی شناسایی و در یک اقدام ضربتی و هماهنگ خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان افزود: پس از توقیف خودرو و هماهنگی  قضائی و در بازرسی دقیق ماموران پلیس از آن مقدار  49 کیلو و 300گرم مواد افیونی از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن ها برخورد می کند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 938353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟