افتتاح نمایشگاه «سنگر خوب و قشنگی داشتیم» در همدان + فیلم

به گزارش رکنا از همدان؛ دبیر کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در این مراسم با قدردانی از عوامل برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد:

سردار مهدی فرجی در آئین افتتاحیه این نمایشگاه با تشکر از خدمات شهرداری همدان در برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از اقدامات خودجوش و زیبا شهرداری منطقه ۳ همدان بوده که جا دارد از مهندس فیضی‌منش مدیر این منطقه تشکر کنم.

وی افزود: شهرداری همدان در بحث اجرایی کنگره شهدا و فضاسازی شهری اقدامات خوبی انجام داد که جای تقدیر و تشکر دارد.

دبیر اجرایی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با اشاره به برگزاری اجلاسیه شامگاه گذشته بیان کرد: در پایان جلسه وقتی فرمانده کل سپاه سردار سرلشکر سلامی را تا فرودگاه همراهی کردیم ایشان واقعاً از برگزاری این کنگره رضایت داشتند.

سردار فرجی عنوان کرد: سردار سلامی گفتند از این کنگره لذت بردم و همین که دختران نوجوان در این اجلاسیه حضور داشتند بسیار تأثیرگذار بود.

مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان نیز اظهار کرد: در راستای فضاسازی شهری همزمان با برگزاری کنگره، شهرداری در میدان عاشورا جنب ترمینال مسافربری نمایشگاهی را با همکاری ارتش قهرمان، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر برگزار کرده است.

محمدمهدی فیض‌منش با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۶ تا ۱۹ مهرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱ برگزار می‌شود گفت: شهروندان می‌توانند در این مدت از نمایشگاه دیدن کنند.


عارفه سلیمانی فرد/همدان

کدخبر: 935793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟