استان اردبیل پیشرو در عرضه آبمعدنی در کشور قرار گرفت

به گزارش رکنا از اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل در مراسم افتتاح دومین کارخانه آبمعدنی شهرستان سرعین گفت : با افتتاح کارخانه نگین آب سبلان روستای آلوارس تولید آبمعدنی این استان به 30 درصد ابمعدنی کشور را عرضه می کند .

وی تاکید کرد با وجود کوه سبلان و چشمه بی نظیر گورگور سبلان و چشمه های طبیعی دیگر استان ظرفیت تولید آبمعدنی از 25 درصد به 30 درصد افزایش یافته است و این استان در بین دیگر استان ها رتبه برتر کشور را به دست آورده است.

عاملی ادامه داد کیفیت برتر آبمعدنی استان اردبیل و وجود برند های معتبری که در این استان فعالیت می کنند حتی در حوزه صادرات نیز عملکرد خوبی دارند.

عاملی به رفع موانع و مشکلات بانکی و دیگر موارد برخی از سرمایه گذاران در این بخش تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های استانداری اردبیل حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف است که به‌زودی تعدادی از موانع و مشکلات این سرمایه گذاران هم مرتفع می‌شود.

موسی زاده رئیس هیات مدیره آبمعدنی ویتا کوئین در مراسم افتتاح این کارخانه گفت : این کارخانه بیش از 18 سال است که تعطیل بوده و با سهامداران بومی توانستیم در فاز اول با بیش از 60 میلیارد تومان هزینه این کارخانه را افتتاح نماییم افزود 25 نفر در فاز اول مشغول کار هستند .

مولاخواه/

کدخبر: 934896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟