بازدید مدیرعامل جدید از پالایشگاه نفت سپاهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در این بازدید که جمعی از معاونین و مدیران شرکت نیز حضور داشتند، دکتر فرهاد امین دهقان ضمن بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه ، در فضایی صمیمی به گفتگو با کارکنان پرداخت و در جریان روند فعالیت ها  قرار گرفت.

 بر اساس این گزارش پیش از بازدید، نشست مشترکی با حضور معاونین و مدیران شرکت  در پالایشگاه برگزار گردید.

 نفت سپاهان5در ابتدای این نشست، که با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید آغاز شد ، مهندس توسلی مدیر روابط عمومی، ضمن تبریک فراررسیدن ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طرف کلیه معاونت ها، مدیران و کارکنان مجموعه عظیم شرکت نفت سپاهان ، انتصاب دکتر فرهاد امین دهقان را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت سپاهان تبریک گفت و افزود:  تقارن انتصاب و آغاز به‌کارمدیر عامل جدید با ایام پرخیر و برکت ماه ربیع الاول را به فال نیک گرفته و توفیق روزافزون ایشان را در این مسئولیت خطیر، آرزومندیم.

در ادامه مهندس شیربره معاونت پالایشگاه نیز ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک انتصاب مدیر عامل جدید، به بیان گزارش کوتاهی از روند فعالیتهای واحدهای مختلف پالایشگاه پرداخت و تسریع در اجرای پروژه های در دست اقدام و برگزاری اورهال واحدهای پالایش را از ضرورت های پیش روی شرکت نفت سپاهان عنوان کرد.

در ادامه این جلسه، پس از معرفی مدیران پالایشگاه ، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه نفت سپاهان، این شرکت را بعنوان شرکتی خوش نام در صنعت روانکار معرفی نمود و این خوش نامی و موفقیت را ثمره ی تلاش و تعهد نیروی انسانی شرکت نفت سپاهان برشمرد و لزوم توجه بیش از پیش به نیروی انسانی  بعنوان سرمایه های ارزشمند نفت سپاهان را مورد تأکید قرار داد .

وی در پایان  ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش بیش از پیش همه همکاران دوران پیش رو برای نفت سپاهان دوران ظهور اتفاقات خوب و موفقیت های پی در پی باشد.

بهمن راعی/اصفهان

کدخبر: 930642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟