ارائه ۱۰ هزار و ۲۳۵ خدمت فرهنگی به مددجویان

به گزارش رکنا ازقزوین، فریدون مهدویان بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان و محرومان خدمات مختلفی را ارائه می کند که خدمات فرهنگی به عنوان سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان قزوین هشت هزار و ۵۱۸ دانش آموز و ۴۸۶ دانشجو و طلبه از خدمات کمیته امداد امام (ره) بهره مند هستند که مجموعه دانش آموزان و دانشجویان و سایر مددجویان از خدمات فرهنگی بهره مند هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی پنج ماهه نخست سال جاری ۱۰ هزار و ۲۳۵ خدمت فرهنگی به مددجویان و نیازمندان در استان قزوین ارائه شده است.

وی افزود: طی این مدت ۹۳۱ نفر از اردوی زیارتی، آموزشی و تربیتی بهره مند شدند همچنین در این ایام پنج هزار و ۴۹ نفر از برنامه های آگاه سازی و آموزش مهارت های زندگی بهره مند شدند.

مهدویان عنوان کرد: طی پنج ماهه نخست سال جاری ۷۱۵ نفر از خدمات فرهنگی به دانش آموزان و طلاب علوم دینی، ۸۴۷ نفر از پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزی، یک هزار و ۱۸۱ نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره استفاده کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: طی این مدت ۲۸۷ نفر از تأمین شهریه دانشجویان و یک هزار و ۲۱۵ نفر از خدمات ارائه شده در کانون های فرهنگی استفاده کردند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را برای ارتقای فرهنگی خانواده های نیازمند از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند.

منبع:روابط عمومی کمیته امداد

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 927458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟