نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی محمدیه قزوین

به گزارش رکنا ازقزوین ، محمد پیری در بازدید از روند تجهیز و آماده سازی تالار پذیرایی شهرداری واقع در مجتمع تجاری بیتاکیش گفت: در مدت فعالیت خود به عنوان شهردار محمدیه تلاش کرده ایم تا ضمن استفاده حداکثری از امکانات موجود کمککنیم تا هزینه ها کاهش یابد.

وی بیان کرد: در این راستا تجهیز و آماده سازی تالار پذیرایی شهرداری و راه اندازی فروشگاه در مجتمع تجاری بیتاکیش را برای تحقق درآمد پایدار شهری و پاسخگویی به نیازها و تامین بخشی از هزنه ها را در اولویت قرار دادیم تا گامی دراین زمینه برداریم.

شهردار محمدیه همچنین در خصوص مجتمع تجاری، داری مروارید در شهر محمدیه تصریح کرد: از همان هفته های اول موضوع حل مشکل این مجموعه در راستای پاسخگویی به مطالبات خریداران و مالکان پروژه تجاری مروارید با جدیت در دستور کار قرار گرفت و با برگزاری جلسات متعدد با مدیران کل، معاونان استاندار‌، مدیران و معاونان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و پیمانکار طرف قرارداد، شهرداری به تعهدات خود عمل کردیم و پیمانکار هم باید نسبت به آغاز عملیات عمرانی اقدام  کند.

پیری بیان کرد:  ۳ دستگاه اتوبوس نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اضافه شده که رفاه شهروندان را موجب خواهد شد.

شهردار محمدیه در زمینه خرید نردبان بلند برای اطفای حریق در ساختمانهای بلندمرتبه گفت: مکاتبات اداری با سازمان شهرداری های کشور صورت گرفته و در انتظار دریافت جوابیه سازمان هستیم تا با خرید نردبان شاهد افزایش امنیت شهروندان باشیم.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 865758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟