دستگیری شکارچیان 3 رأس گراز و ضبط سه قبضه سلاح از آن‌ها با همکاری نیروی انتظامی

به گزارش رکنا از لرستان؛ یک گروه از شکارچیان متخلف که از استان‌های همجوار به شهرستان خرم آباد آمده بودند توسط نیروی انتظامی دستگیر و از آنها لاشه سه رأس گراز و سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.
حسین زرین کیا فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان در این باره گفت؛ طی تماس تلفنی پاسگاه انتظامی چم انجیر شهرستان خرم‌آباد مبنی بر دستگیری یک گروه شکارچی متخلف گراز پرسنل یگان حفاظت اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان به محل اعزام و با همکاری عوامل انتظامی صورت‌ جلسه‌ تخلف تنظیم و پرونده‌ قضائی تشکیل و متخلفین را جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضائی دادند.
حسین زرین کیا ضمن قدردانی از هوشیاری و عملکرد خوب نیروی انتظامی پاسگاه چم انجیر در دستگیری شکارچیان متخلف گفت؛ شکارچیان متخلف از استان‌های همجوار هستند به شهرستان‌ خرم‌آباد و مناطق طبیعی استان به قصد شکار وارد شده‌اند که با هوشیاری نیروی انتظامی دستگیر شدند.
وی افزود؛ از متخلفین سه لاشه گراز شکار شده به همراه سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شده است و برای متخلفین پرونده‌ قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
زرین کیا در پایان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با شماره تلفن ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

 

کدخبر: 922775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟