به گزارش رکنااز ایلام، علی رضایی، اظهار داشت: نانوایی‌های مسیر تردد زائران اربعین در استان از صبح تا ساعت 24 شب فعالیت خواهند کرد.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام به افزایش ساعت در چند شهرستان در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: واحدهای نانوایی شهرستان‌های ایلام، مهران، چرداول، دهلران و ملکشاهی مکلف به افزایش ساعت فعالیت پخت نان تا ساعت 24 شب شده‌اند و این فعالیت تا پایان موج بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.

رضایی با تاکید بر اینکه 15 هزار کیسه آرد ویژه اربعین برای نانوایی‌های این شهرستان‌ها تامین شده، خاطرنشان کرد: بیشترین سهم متعلق به شهرستان مهران با هشت هزار کیسه آرد و سهم ایلام هم 2 هزار کیسه است.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین آرد اربعین نانوایی شهرستان‌های در مسیر تردد زائران وجود ندارد، ادامه داد: آرد مورد نیاز نانوایی‌ها در اختیار فرمانداران این شهرستان‌ها جهت توزیع در بین نانوایی‌ها قرار گرفته است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام با اشاره به اینکه بر ساعت شروع و فعالیت نانوایی‌ها نظارت می‌شود، افزود: بازرسان ناظر دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، غله و خدمات بازرگانی و فرمانداری‌ها به کیفیت پخت نان، میزان مصرف آرد و جلوگیری از انحراف مصرف آرد به طور مستمر از واحدهای نانوایی در مدت حضور زائران بازدید به عمل می‌آورند.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 922257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟