نرخ تورم در استان کاهش چندپله ای داشته است

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار در جلسه مجمع نخبگانی با موضوع شعار سال، اظهار کرد: برنامه هایی که در استان برای مهار تورم در دست اجرا است موفقیت آمیز بوده اما در بلند مدت به نتیجه دلخواه خواهیم رسید و مستلزم تداوم روند برنامه های موجود هستیم.

زیویار ادامه داد: قطعا تداوم این برنامه های بلندمدت در آینده دستاوردهای بهتری را برای استان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: کنکاش و بررسی ها و پیشنهادات نخبگان استان در راستای مهار تورم و افزایش تولید می بایست برای تحقق شکل عملیاتی به خود بگیرد.

استاندار لرستان گزارش ۴۷۱ قلم اساسی در تورم را از مهم ترین دستور کارهای این جلسه عنوان و تصریح کرد: در جلسه قبل بررسی نرخ قیمت این اقلام مصوب و در این جلسه گزارش جامعی از آن ها ارائه شد.

وی اظهار کرد: ارتباطات عرضه، تقاضا، انتظارات مردم و نااطمینانی هایی که در بین عموم در خصوص افزایش نرخ قیمت کالاها شکل می گیرند در مقوله تورم بسیار موثر است.

زیویار به برگزاری کارگروه های تخصصی با موضوع تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: ماحصل نتایج این کارگروه های تخصصی در جلسه نهایی که ادامه جلسات مشابه امروز است تصمیمات پایانی را در بر خواهد داشت.

وی به برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت تیم مدیریتی استان با هدف تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: مباحث مطرح شده در جلسات با نخبگان نهایتا می بایست طبق برنامه های تدوین شده توسط تیم مدیریت استان اجرا شوند.

استاندار لرستان مقوله های صنایع دانش بنیان، راه و آب را از مهم ترین برنامه های بلند مدت تیم اجرایی استان قلمداد و عنوان کرد: در این بخش برنامه هایی که از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در استان انجام داده موفقیت آمیز بوده اما هنوز با افقی که در نظر داریم فاصله وجود دارد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

 
کدخبر: 908885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟