کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی در مهرگان

به گزارش رکنا ازقزوین؛  شهردار محمدیه در بازدید از پروژه عمرانی اجرای روکش آسفالت معابر سطح شهر محمدیه‌گفت: در اجرای پروژه های عمرانی تلاش کرده‌ایم  علاوه بر رفاه حال شهروندان کرامت انسانی شهروندان نیز رعایت گردد.

 پیری ضمن اشاره به فرسوده شدن آسفالت بعضی از کوچه ها و معابر سطح شهر گفت: بهسازی و آسفالت هرچه سریع تر این معابر با کیفیت قابل قبول در دستور کار شهرداری قرار گرفته است

شهردار محمدیه با بیان این مطلب که حفظ کرامت انسانی تنها یک شعار نیست و باید همچون روح در کالبد تمام فعالیت های شهرداری جاری باشد، اظهار داشت:حتی در انجام امور عمرانی هم باید کرامت انسانی شهروندان در اولویت باشد؛ از این رو بهسازی شهر، علی رغم دشواری های موجود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 پیری همچنین بر انجام پروژه های عمرانی شهری با نگاه معماری و شهرسازی تاکید کرد و گفت: خاصیت کار عمرانیِ محض، بیشتر  پروژه محوری است و با تلفیق و  چاشنی معماری و شهرسازی همسو با ایده آل های انسان محور پیش خواهیم رفت.

 وی همچنین با اشاره به پروژه های  عمرانی در حال اجرای شهرداری خاطرنشان ساخت: سعی شده تا با طراحی مدرن پروژه های عمرانی و فضاهای عمومی جدید را برای تعامل و گفتگو و افزایش سرانه ها ایجاد کنیم.

شهردار محمدیه، ترکیب و تلفیق دو نگاه و اندیشه عمرانی و معماری را راهکار انسان محور شدن فعالیت های عمرانی دانست و گفت:با این رویکرد می توان امیدوار بود که پروژه های عمرانی حس خوب را به شهروندان منتقل میکند

وی در پایان افزود: خبرهای خوبی برای شهروندان مهرگان داریم که انشالله با کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی، نوید بخش خبرهای خوبی برای شهروندان این ناحیه باشیم.

منبع: روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی محمدیه

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 912404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟