جلسه شورای فرهنگ ترویج ایثار و شهادت درقالب کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی در هشترود/ تجلیل از خبرنگار رکنا توسط ریاست  محترم   بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه

به گزارش رکنا از هشترود؛  دراین جلسه فرماندار هشترود با اشاره به جایگاه والای شهدای عزیز و ایثارگران گرانقدر در جامعه گفت: به راستی که شهدای گلگون کفن ایران اسلامی ازجان ومال خویش گذشتند وعزت و اقتدار وپایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ما ارمغان آوردند.

پاشایی ادامه داد  : همه ما درقبال خون شهدا وجانفشانیهای ایثارگران عزیز وظیفه داریم به مردم خدمت کرده و درجهت رفاه حال وآسایش آنان تلاش کنیم.

وی  در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی نیز گفت: آزادگان سرافراز هم در طول جنگ تحمیلی زحمات زیادی کشیده و درطول اسارت شکنجه های متعددی را متحمل شدند اما هیچوقت دست ازآرمانهاوارزشهای اسلام و انقلاب برنداشتند وامروز وظیفه داریم آنان را یاد کنیم و به مسایل ومشکلاتشان رسیدگی کنیم.

فرماندار هشترود  خاطرنشان کرد: امروز به یمن وبرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور مردم به ویژه جوانان متعهد و متدین در صحنه های مختلف جامعه هستیم و بایستی برنامه ریزی لازم را با حضور این مردم در راستای اهداف والای ایران اسلامی  داشته باشیم .

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در حوزه  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

کدخبر: 919143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟